راه‌ اندازی مرکز علمی کاربردی بسته بندی

گفت و‌ گو با محمد رستمی، سرپرست مرکز علمی کابردی جهاد دانشگاهی قم

0
20
مرکز علمی کاربردی

سرپرست مرکز علمی کابردی جهاد دانشگاهی قم از اعطای مجوز آغاز به کار مرکز نوآوری این مرکز علمی کاربردی در موضوع طراحی و بسته بندی خبر داد.

به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ محمد رستمی، در گفت و‌ گو با ایسنا بیان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با توجه به رشته‌ های ذی ربط و ماموریت‌ های واگذار شده در خصوص این رشته‌ ها در حوزه هنر و گرافیک و فناوری اطلاعات دانشجو جذب می ‌کند.

وی افزود: ماهیت مراکز علمی کاربردی و ماموریتی که از ابتدای شکل‌ گیری این مراکز ایجاد شد، ارائه مهارت‌ های علمی و کاربردی بوده تا محصلین این رشته‌ ها بتوانند مهارت و تخصص عملی کسب کرده و وارد بازارکار شوند که ایجاد بستر مناسب در این زمینه را می ‌طلبد.

مرکز علمی کاربردی

رستمی با اشاره به لزوم ایجاد دوره کارورزی برای دانشجویان و ارائه سرفصل‌ های منطبق با موضوع بحث در راستای بستر سازی مناسب جهت ارتقاء مهارت عملی فارغ التحصیلان تصریح کرد: هدف شکل‌ گیری مراکز نوآوری در مراکز علمی کاربردی تجمیع فرهیختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ های علمی کاربردی در قالب هسته ‌های دانشجویی و گرو‌ه‌ های ایده پرداز و منتج به نتیجه عملی و علمی بوده‌است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم یادآور شد: مرکز علمی کاربردی جهاد با توجه به رشته ‌ها و تخصص موجود در این مجموعه اقدام به کسب مجوزهای لازم و تخصصی جهت راه ‌اندازی مراکز نوآوری کرد، لذا مجوز بحث طراحی و بسته‌بندی این مرکز از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صادر شده که البته ایجاد بستر مناسب جهت استفاده دانشجویان از این فضا و ارائه خدمات و طراحی ایده‌های خود را می‌طلبد.

رستمی با اشاره به هدف مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم اظهار کرد: هدف ما در این مرکز تسهیل در حوزه کسب‌ و کاری است که نیاز به بسته‌بندی دارند و به نوعی در پی حل مشکلات در بسته‌بندی  و ارائه ایده‌ های کمکی در بحث فروش هستیم.

وی در پایان گفت: طراحی و بسته‌بندی موضوع گسترده ‌ای است که حوزه گرافیک، چاپ و نشر، فناوری اطلاعات و کسب‌وکار رادر خود جای می دهد. البته یکی از مشکلاتی که درخصوص فروش محصولات در ایران با آن مواجه هستیم حوزه بسته‌بندی است و در چند سال اخیر معمولا کسب ‌و کارهایی در بحث فروش موفق بودند که از بسته‌بندی مناسب و ظرافت‌های خاص آن و تحلیل بازار به خوبی استفاده کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × چهار =