نمایشگاه چاپ مکانی برای دید و بازدید فعالان این حوزه

    0
    22
    نمایشگاه چاپ

    بیست و ششمین نمایشگاه چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته در آذر ماه امسال برگزار شد، در این نمایشگاه فعالان حوزه چاپ گرد هم آمدند و دست آوردهای خود را به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه از ۸ تا ۱۱ آذر ماه بر قرار بود. داوود تات دواوودی یکی از فعالان این حوزه با چاپ و نشر آنلاین گفتگوی کوتاهی داشت و به نقاط قوت و ضعف این نمایشگاه اشاره کرد، وی معتقد است نمایشگاه چاپ آوردگاهی است برای ارتباط موثر اهالی حوزه چاپ با یکدیگر.

    داوود تات داوودی، مدیرعامل ماشین‌سازی حرفه‌وفن با بیان اینکه به‌جز یک دوره از ابتدا در تمام دوره‌های برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شرکت داشته گفت: اگر بخواهم این دوره از نمایشگاه را با سال‌های قبل آن مقایسه کنم، می‌توان گفت که تغییر آن‌چنانی را شاهد نبودیم. مجموعه ماشین‌سازی حرفه‌وفن بیشتر برای معرفی کار خود در این نمایشگاه شرکت می‌کند. ما همواره معتقدیم نمایشگاه‌ها ویترینی برای کار ما هستند و با حضور در این‌گونه آوردگاه‌ها است که می‌توانیم محصولاتمان را به نمایش گذارده و به صنعت معرفی کنیم.

    نمایشگاه چاپ مکانی برای ارائه محصولات

    وی افزود: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی اکنون بیشتر به‌مثابه دیدوبازدید در صنعت چاپ است. در این دیدارها بیشتر مشتریانی به غرفه‌ی ما مراجعه می‌کنند که قبلا ماشینی از حرفه‌وفن خریداری کرده‌اند و حالا برای رفع مشکل و یا سوالی پیرامون آن و یا تهیه ماشینی جدید به ما مراجعه می‌کنند؛ ما نیز چون این ارتباطات در نمایشگاه صورت می‌گیرد و با آن‌ها تبادل اطلاعات می‌کنیم حضور در این نمایشگاه برایمان بسیار سودمند است.

    تات داوودی با تأکید بر اینکه توجه به تولید ملی در کشور ما در حد شعار است، ادامه داد: دستگاه‌های تولید مجموعه‌ی حرفه‌وفن تقریباً برای کشورهای همسایه از استاندارد خوبی برخوردار است اما تولید ملی و توجه به آن متأسفانه تنها در حد شعار باقی مانده است.

    وقتی تولیدی صورت می‌گیرد اقتصاد یک کشور تغییر می‌کند و به همین ترتیب بیکاری کاهش می‌یابد و جوانان تحصیل‌کرده وارد بازار کار می‌شوند و این صحبت‌ها همیشه از طرف رهبر انقلاب بیان می‌شود و سال‌های اخیر نیز به نام تولید ملی نام‌گذاری شده‌اند ولی دولتمردان کشور ما خیلی به تولید ایرانی کم‌لطفی می‌کنند و عملکردشان در این مسائل بسیار ضعیف است. صنعت چاپ صنعتی مادر است که توجه به آن می‌تواند در پیشبرد اهداف صادراتی ایران نقش پررنگی ایفا کند و باید به آن توجهی ویژه مبذول کرد.

    بیشتر بخوانید:

    صنعت چاپ و جای خالی تکنولوژی

     

     

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    16 − 5 =