نمایشگاه باید محلی برای آشنایی با بهترین‌ها باشد

    ‍ محسن علوی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران شهرکرد

    0
    23
    نمایشگاه

    رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران شهرکرد گفت: برندهای مطرح و معروف باید در نمایشگاه‌ها بیشتر حضور داشته باشند و سعی شود در این آوردگاه‌های پرمخاطب به ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا پرداخته شود تا نمایشگاه محلی برای آشنایی با بهترین‌ها باشد.

    سیدمحسن علوی رئیس صنف چاپخانه‌داران شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته گفت: چندین سال است که در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه چاپ حضور دارم ولی دریغ از به چشم خوردن تکنولوژی‌های جدیدی که بتوان از آن بهره برد، در کل نمایشگاه‌های ایرانی، تکراری از سنوات گذشته است.

    وی در ادامه به ضعف نمایشگاه در بخش ماشین‌های افست پرداخت و اظهار داشت: در سال‌های اخیر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به بخش ماشین‌های چاپ افست هیچ‌گونه توجه چشمگیری نداشته‌اند و بیشتر به ارائه تکنولوژی‌های چاپ دیجیتال و لارج فورمت می‌پردازند. طبق قوانین وزارت ارشاد دستگاه‌های کپی و دیجیتال هم چاپ محسوب می‌شوند و مشکلی از این بابت نیست اما متأسفانه به آن‌ها هم اهمیت چندانی داده نمی‌شود. اگر امکان حضور شرکت‌های مرتبط با این دستگاه‌ها در نمایشگاه فراهم شود، قطعاً بسیار عالی خواهد شد.

    علوی ادامه داد: در اینجا جا دارد از مسئولان  تشکر ویژه‌ای داشته باشم به‌این‌علت که در بحث چاپ و بسته‌بندی، چاپ بنر، چاپ روی مقوا، چاپ با کلیشه ژلاتینی خیلی خوب و قوی ظاهر می‌شوند و هرساله دستگاه‌های به‌روزی را در معرض دید همگان قرار می‌دهند.

    رئیس چاپخانه‌داران شهرکرد به ظرفیت و پتانسیل پایین استان خود اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه به خاطر پتانسیل پایین از استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه غرفه‌ای نداریم ولی به‌طور حتم به عنوان بازدیدکننده حضور خواهیم داشت؛ اتحادیه چاپخانه‌داران شهرکرد در سطح استان تبلیغات و اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد و سرویس ایاب و ذهابی را در این مورد در نظر می‌گیرد تا اعضای صنف چاپ استان به صورت دسته‌جمعی و گروهی برای بازدید حاضر شوند.

    وی با اشاره به این نکته که اگر نمایشگاه‌های دوره‌های اخیر را برآورد کنیم خواهیم دید که نمایشگاه از افت چشمگیر بازدیدکننده رنج می‌برد، درباره ارتقای سطح کیفی نمایشگاه سخن گفت و مطرح کرد: باید در ناین مکان ها  از برندهای مطرح و معروف بیشتر حضور داشته باشند و سعی شود در آن‌ها به ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا پرداخته شود تا نمایشگاه محلی برای آشنایی با بهترین‌ها باشد؛ این‌گونه است که می‌توان مخاطب بیشتری جذب کرد. به نظر من در مباحث مربوط به چاپ دیگری چون صحافی نیز باید بیشتر ورود پیدا کنند.

    روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته

    بیشتر بخوانید:

    نمایشگاه چاپ و بسته بندى در اصل ویترین صنعت چاپ کشور است

    نمایشگاه نیازمند اطلاع‌رسانی سراسری است

     

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    5 × 2 =