نمایشگاه چاپ و بسته بندی عرصه ای برای داد و ستد

    گفت و گو با محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران

    0
    43
    نمایشگاه چاپ و بسته بندی

    رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران معتقد است؛ برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه چاپ و بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نباید به راحتی از حذف آن ها صحبت کرد.

    محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران درباره بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: مسئولان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی همت بسیار بالایی به خرج داده و در شرایط بحرانی این رویداد مهم صنعت چاپ را برگزار کردند. همان طور که عرض کردم شرایط غیر عادی است و با توجه به اوضاع و احوال موجود استقبال همکاران عزیزمان در حوزه چاپ فراتر از انتظار بود.

    وی در ادامه بیان داشت: هر صنعتی نیاز به معرفی و مارکتینگ دارد. برگزاری نمایشگاه در بیان اهمیت و شأن یک صنعت تأثیر دارد. این مسئله را از چندین وجه می توان مورد بررسی قرار داد. در چنین آوردگاه هایی است که مسئولان دولتی حضور پیدا می کنند و این فرصتی برای فعالان آن حوزه است تا مطالبات و مشکلات بخش خود را مطرح کنند.

    به گفته رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران در یک نمایشگاه، مشتری و تولید کننده هر دو می توانند منافع و اهداف خود را دنبال کنند. برای مثال یک تولید کننده به دنبال معرفی محصول و خدمات تولیدی خود است و از سویی مشتریان نیز به دنبال کسانی هستند که قادر به رفع نیاز آنان باشند. نمایشگاه عرصه ای برای داد و ستد و معامله قلمداد می شود.

    بیشتر بخوانید: ماشین آلات چاپ باید هر ۱۰ سال یکبار به روز شوند

    بیطرفان همچنین اظهار کرد: برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه چاپ و بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نباید به راحتی از حذف آن ها صحبت کرد. زمانی که امکان برگزاری چنین آوردگا هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و تضمین سلامتی همکاران فراهم است نباید در برپایی آن ها تأمل کرد.

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    چهار × سه =