تیک تاک در طول ماه های اخیر مرکز انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته است. اکنون این پلتفرم محبوب اقدام به همکاری با UFC کرده است. این همکاری با هدف پخش برنامه های لایو در تیک تاک صورت می گیرد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، تیم بازاریابی UFC از این به بعد برای تولید محتوا بر روی تیک تاک تمرکز خواهد کرد. البته این امر به معنای بی توجهی کامل سازمان مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی به سایر پلتفرم های اجتماعی نخواهد بود.
افزایش شهرت و محبوبیت این پلتفرم در طول سال های اخیر همیشه همراه با یک انتقاد اساسی بوده است. حضور برندها و موسسه های تجاری در این پلتفرم به اندازه دیگر شبکه های اجتماعی نیست بنابراین هدف اصلی تیک تاک از همکاری با UFC رفع این مشکل اساسی خواهد بود.
همکاری تیک تاک با UFC
بدون تردید همکاری با یکی از مسابقات حرفه ای مبارزه در جهان برای هر پلتفرمی جذاب خواهد بود. اکنون صفحه رسمی UFC در این برند نزدیک به ۶.۵ میلیون فالوور دارد. بدون تردید در صورت ادامه یافتن همکاری میان تیک تاک و UFC شمار فالوورهای صفحه رسمی این مسابقات به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.
یکی از طرح های اصلی این برند برای همکاری با UFC ترغیب بازاریاب های این برند برای تولید محتوای انحصاری در پلتفرمش است. این امر موجب ایجاد مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای برای این پلتفرم خواهد شد. نکته جالب اینکه اغلب اوقات در زمان برگزاری مسابقات UFC کاربران به دنبال مشاهده برنامه های ویژه لیگ هستند. حضور کارشناس های مختلف و تحلیل رقابت ها یکی از بخش های جذاب برای همه کاربران است. با این حساب باید در آینده نزدیک بیش از هر زمان دیگری شاهد همکاری نزدیک میان UFC و تیک تاک خواهیم بود.
بیشتر بخوانید:
چگونگی فعالیت استارت آپ ها در فضای مجازی
کسب مهارت های نوین در دوره پسا کرونا
بازار یابی و روابط عمومی در کسب و کارهای…
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
مشکلات تیک تاک در طول یک سال اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. این امر به طور خاص مربوط به مسدودسازی دسترسی کاربران به این پلتفرم در برخی از کشورهاست. با این حساب تلاش برای همکاری با برندها و مسابقات متنوع یکی از استراتژی های موفق برای جلوگیری از ریزش کاربران تیک تاک خواهد بود.