کتاب «بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال» به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایسنا؛ امروزه شرکت ها به منظور بهبود عملکردشان به سوی بازایابی کارآفرینانه گرایش دارند. آن ها از کارآفرینی برای شناسایی نیازهای شناخته نشده و از بازاریابی برای توسعه نیازهای موجود و کشف نیازهای جدید استفاده می کنند.
پاسخ سوالات حوزه بازاریابی کارآفرینانه
کتاب حاضر به چگونگی شکل گیری، راهبردها، مدل ها و پیامدهای بازاریابی کارآفرینانه پرداخته و در کسب و کارهای خلاق و هنری، دارویی،فناوری اطلاعات و ارتباطات، خرده فروشی و صنایع غذایی مدنظر قرارگرفته است.
همچنین به سوالات بسیاری در حوزه بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال همچون راهبرهای نوآوری و فناوری دیجیتالی پیشرفته برای اشکال جدید کارآفرینی و بازاریابی چیست؟ چه روش های دیجیتالی، ابزار و فناوری های جدید برای سنجش فرصت های کسب و کار اجتماعی وجود دارد؟ کلان داده در کارآفرینی و بازاریابی دیجیتال چه نقشی دارند؟ چگونه فعالیت های کارآفرینی پلتفرم ها، اکوسیستم ها و دیگر اشکال سازمانی پیچیده ایجاد می شود؟پاسخ داده شده است.
کتاب « بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال » در ۱۷۰ صفحه در قطع رقعی در اسفند ماه ۹۹ توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقهمندان برای تهیه این اثر میتوانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس ۳۳۲۸۷۵۱۷-۰۸۷ تماس حاصل فرمایند.