بسته بندی و ارسال محصولات برای مشتریان هزینه بسیار زیادی روی دست برندها می گذارد. هیچ کسب و کاری امکان صرف نظر از هزینه های ارسال محصولاتش را ندارد. متاسفانه در طور سال های اخیر هزینه مدیریت کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده و همین امر بسیاری از کارآفرینان را به فکر صرفه جویی و مدیریت هزینه های جاری انداخته است.
اگر شما به عنوان مدیر یک کسب و کار توانایی مدیریت هزینه های برندتان را نداشته باشید، شرایط به شدت سختی را تجربه خواهید کرد. این امر مشکلات بسیار زیادی پیش روی شما قرار خواهد داد.
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از نکات اساسی و ضروری برای کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات است. این امر به شما برای صرفه جویی هرچه بیشتر در هزینه های برندتان کمک خواهد کرد.
مدیریت هزینه با بسته بندی پیش از ارسال
اگر شما خودتان نسبت به بسته بندی محصولات و سپس ارسال شان اقدام نمایید، تجربه بسیار بهتری از کاهش هزینه های حمل و نقل و مدیریت هزینه خواهید داشت. امروزه بسیاری از برندها کار بسته بندی محصولات را نیز برعهده شرکت های طرف قراردادشان قرار می دهند. این امر به نوبه خودش هزینه های ارسال محصولات را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
اگر کسب و کار شما توانایی بسته بندی محصولاتش را نداشته باشد، باید هزینه بالا در زمینه ارسال آنها را قبول کند. هیچ راه دیگری نیز در این میان برای مدیریت هزینه به طور اصولی وجود نخواهد داشت.
پیدا کردن موسسه ای تخصصی برای حمل و نقل خارجی
ارسال محصولات به بازارهای داخلی با ارسال شان برای بازارهای بین المللی تفاوت بسیار زیادی دارد. برخی از شرکت ها نسبت به این نکته مهم به طور مداوم بی توجه هستند. نتیجه این امر عدم مدیریت هزینه ها و افزایش سرسام آور هزینه های ارسال محصولات در بازارهای مختلف است. اگر شما به دنبال بهترین گزینه برای مدیریت هزینه های ارسال محصولات تان هستید، باید در زمینه ارسال خارجی محصولات ابتدا موسسه های مختلف را با هم مقایسه نمایید. این امر امکان انتخاب بهترین موسسه را فراهم می کند.
اگر شما در زمینه ارسال خارجی محصولات تان درست مثل زمانی که قصد ارسال محصولات به بازارهای داخلی را دارید، عمل نمایید، شرایط بسیار سختی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را تجربه خواهید کرد. منظور ما در این بخش انتخاب همان شرکت ارسال محصولات به بازارهای داخلی برای ارسال های بین المللی است بنابراین همیشه در این راستا اندکی متفاوت عمل نمایید.
مواد اولیه در بسته بندی و ارسال محصولات
اگر شما قصد مدیریت هزینه کسب و کار و ارسال محصولات تان را دارید، باید به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی محصولات توجه نشان دهید. برخی از کسب و کارها به طور مداوم این امر را مورد بی توجهی قرار می دهند. اغلب اوقات مشتریان به بسته بندی محصولات برای ارسال توجه زیادی نمی کنند. بنابراین اگر شما هزینه بسیار زیادی برای این کار انجام دهید، شرایطتان به طور قابل ملاحظه ای سخت و دشوار خواهد شد.
انتخاب مواد اولیه ارزان قیمت و حتی بازیافتی بهترین ایده برای کاهش هزینه ها محسوب می شود. این امر با تعهدات برند شما برای کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز هماهنگی بالایی خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:
توسعه صنایع بسته بندی در بخش صنایع غذایی
کیو آر کد و تاثیر آن بر تبلیغات امروز
مزایای استفاده از فضای ابری
تعیین دقیق محل تحویل مرسولات
وقتی شما محل دقیق تحویل مرسولات را ذکر نمایید، هزینه زیادی روی دست تان برای ارسال آنها باقی نمی ماند. مشکل اصلی در زمینه ارسال محصولات ذکر آدرس های غیردقیق است. این امر مشکلات بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. بارزترین مشکل در این میان مرجوع شدن سفارشات و اخذ هزینه بالاتر برای ارسال دوباره اش است بنابراین شما باید نهایت دقت در زمینه درج آدرس مرسولات را مدنظر قرار دهید.
دریافت آدرس های دقیق از مشتریان بخش قابل ملاحظه ای از مشکلات کسب و کارها در زمینه ارسال مرسولات را پوشش می دهد. این امر در میان بسیاری از کسب و کارها به خوبی دنبال می شود بنابراین اگر کسب و کار شما در این رابطه مشکلی دارد، باید آن را هرچه سریع تر حل و فصل نمایید در غیر این صورت مشکلات کسب و کارتان به طور ویژه ای افزایش خواهد یافت.