تحول در آینده تبلیغات با اپ های موبایلی

    0
    75
    بازاریابی پیامکی موفق بازاریابی موبایلی

    تبلیغات موبایلی دیگر فقط شامل نمایش محتوای بازاریابی برای کاربران در سایت های بهینه سازی شده نیست. یکی از ترندهای مهم برای تبلیغات موبایلی توجه به اپ ها است. امروزه اپ های بسیار زیادی برای کاربران گوشی های هوشمند در دسترس قرار گرفته است. همین امر انگیزه بازاریاب ها برای طراحی محتوا برای نمایش در اپ های موبایلی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده است.

    مهمترین خبر ماه های اخیر در رابطه با تبلیغات در اپ های موبایلی مربوط به الگوریتم رهگیری شفافیت اپ های اپل است. پس از ماه ها انتظار در نهایت اپل طرحش در این زمینه را رونمایی کرد. تاثیر این طرح بر روی بازاریاب ها و طراحی های تبلیغاتی امکان رهایی از معیارهای متغیر و اغلب اوقات نامشخص در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین فرصتی طلایی برای تعامل با مشتریان و شخصی سازی پیشنهادهای شان به آنهاست.

    این امر در صورت کسب اجازه مستقیم از کاربران امکان دسترسی به بخشی از اطلاعات شخصی هر کاربر برای بهینه سازی تبلیغات موبایلی را می دهد. با این حساب بد نیست که اندکی درباره آینده تبلیغات و اپ های موبایلی صحبت کنیم.

    اپ های موبایلیرونق گرفتن اپ های کاتالوگ مثل IKEA

    یکی از نمونه های موفق تبلیغات شامل اپ های کاتالوگ می شود. چنین اپ هایی نه تنها برای فروش محصولات به طور آنلاین، بلکه نمایش جزییات هر محصول به بهترین شکل ممکن هم کاربرد دارد. درست به همین خاطر شمار بالایی از بازاریاب ها به دنبال استفاده از خدمات چنین اپ هایی و درج آگهی در آنها هستند. یکی از ترندهای مهم در این میان تلاش برای استفاده از امکانات برند در راستای طراحی یک اپ حرفه ای مثل IKEA است.

    طراحی یک اپ حرفه ای در این رابطه امکان نمایش محصولات برند و همچنین محتوای تبلیغاتی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به دیگران را به همراه خواهد داشت. یکی از نتایج سیاست شفافیت اپ های اپل امکان استفاده از داده های کاربران از سوی اپ هاست. این امر فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کاربران در اپ یک برند ثبت نام کرده و مجوز استفاده از اطلاعات شان را به برندها بدهند. درست به همین خاطر بسیاری از برندها در طول ماه های اخیر به دنبال راه اندازی اپ اختصاصی شان رفته اند تا از دیگر رقبا عقب نمانند.

    اپ های موبایلیبهینه سازی کادر تبلیغات برای هماهنگی با عادت های کاربران

    همه گیری کرونا نحوه تعامل کاربران با برندها را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده است. امروزه دیگر خبری از تعامل میان برندها و مشتریان به طور رو در رو نیست. بنابراین برندها باید به طور قابل ملاحظه ای توجه شان را به راهکارهای آنلاین تعامل با مشتریان اختصاص دهند.

    یکی از ترندهای مهم در پی تغییرات اخیر در دنیای گوشی های هوشمند مربوط به بهینه سازی تبلیغات برای کاربران است. این امر به دلیل تغییر سلیقه و عادت های کاربران در طول دوران همه گیری صورت می گیرد. اگر شما به طور مداوم نسبت به تغییر سلیقه کاربران در این راستا توجه نشان ندهید، خیلی زود توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را از دست خواهید داد.

    بیشتر بخوانید: چگونگی تبلیغات در فضای آنلاین

    برخی از برندها هنوز هم مثل دوران قبل از کرونا اقدام به بازاریابی در اپ های موبایلی می کنند. این امر دیگر پاسخگوی نیاز برندها نیست، بنابراین شما باید بهینه سازی تبلیغات تان را در کانون توجه قرار دهید.

    تبلیغات شخصی سازی شده در اندروید برای دامنه وسیع کاربران

    اندروید امروزه محبوب ترین سیستم عامل برای گوشی های هوشمند است. دلیل این امر تنوع گوشی های تولیدشده براساس این سیستم عامل و همچنین قیمت بسیار پایین‎تر گوشی های اندرویدی در مقایسه با رقیب اصلی شان یعنی اپل است. درست به همین خاطر یکی از ترندهای مهم در زمینه تبلیغات در اپ های موبایلی توجه به کاربران اندروید است.

    وقتی کاربران اندروید سراسر دنیا را گرفته اند، سرمایه گذاری در نمایش تبلیغات برای این دسته از کاربران ایده بسیار جذاب و پرسودی خواهد بود. بنابراین اگر شما در تلاش برای اولویت بندی تبلیغات تان در اپ های موبایلی هستید، اول از همه باید به سراغ کاربران اندروید و اپ های اختصاصی آن بروید. این امر به شما دامنه وسیعی از مشتریان بالقوه را خواهد داد.

    منبع: فرصت امروز

    مقاله قبلیمحتوای ویدئویی؛ بازاریابی همیشه جذاب
    مقاله بعدیلامینیت اکستروژن چیست؟

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.