رسیدگی به واحدهای چاپی غیر مجاز از سوی ارشاد

    گفت و گو با محمود پیشعلی، مدیر چاپ و بسته بندی فرارنگ آریا

    0
    141
    پروانه کسب واحدهای چاپی غیر مجاز

     لغو پروانه کسب واحدهای چاپی غیر مجاز، مطالبه صنف چاپ 


    مدیر چاپ فرارنگ آریا خواستار لغو پروانه کسب واحدهای چاپی غیر مجاز شد و گفت: از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود؛ با اتخاد تدابیر مناسب از فعالیت واحدهای چاپی غیر مجاز جلوگیری کند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران؛ محمود پیشعلی، مدیر چاپ و بسته بندی فرارنگ آریا با بیان اینکه در سال های اخیر، بودجه خاصی برای حمایت و تقویت صنف چاپ تخصیص نیافته است، اظهار داشت: در چنین شرایطی از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود؛ در گام نخست با اتخاد تدابیر مناسب از فعالیت واحدهای چاپی غیر مجاز جلوگیری کند.

    وی افزود: همچنین صدور بی رویه پروانه کسب برای واحدهای جدید آنهم بدون توجه به شرایط و کشش بازار از دیگر مشکلاتی است که صنف چاپ با آن دست به گریبان است.  این مسئله، زمینه رقابت منفی در بازار چاپ را به وجود آورده و به طور قطع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم می بایست در این ارتباط هم سیاستی اصولی در پیش گیرد.

    پیشعلی  همچنین به برپایی مراسم روز ملی صنعت چاپ  اشاره کرد و افزود: برگزاری آیین «روزملی صنعت چاپ» برای همه فعالان صنف از گذشته تا به امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است ولی امسال به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، آنگونه که انتظار می رفت حضور تمامی فعالان در مراسم امکانپذیر نشد.  با این حال، مراسم امسال به لحاظ ایجاد حس همدلی میان فعالان صنف، تاثیر ویژه خود را به جای گذاشت.

    واحدهای چاپی غیر مجازبیشتر بخوانید: اختصاص بودجه مستقل برای صنعت چاپ از سوی ارشاد

    به گفته این فعال صنفی و صنعتی، بسیاری از افرادی که در این آیین حضور نداشتند جویای نتایج حاصله از آن بودند که همین موضوع نشان از اهمیت و بازخورد مثبت برپایی مراسم در بین فعالان صنف چاپ داشت.

    مقاله قبلیبسته بندی های دوستدار محیط زیست
    مقاله بعدیبرنامه‌ های حضور در هفتاد و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.