هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی برگزار می‌شود

    گفت و گو با دکتر سیدعلی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین ‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

    0
    126
    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات

    با خبر شدیم هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با وقفه‌ای یک‌ساله در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    دکتر سیدعلی اعتدالی، مدیرعامل شرکت آوین و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین ‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین گفت: امسال هفدهمین دوره برگزاری این نمایشگاه خواهد بود که از سه‌شنبه ۲۳ آذر تا جمعه ۲۶ آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می ‌شود. سال ۹۹ به دلیل پاندمی کرونا و با توجه به اینکه واکسیناسیون انجام نشده بود ترجیح دادیم این دوره نمایشگاه را با تأخیر برگزار کنیم.

    وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: رویداد بین‌ المللی تبلیغات و بازاریابی (MAADEX) هرساله با هدف گرد هم آمدن تمامی فعالان این حوزه و الهام گرفتن از به‌روزترین و کارآمدترین متدها در زمینه‌های تبلیغات و بازاریابی طراحی شده است تا همه‌ی کسانی که در این حوزه فعال هستند بتوانند در یک تجربه‌ی چهار روزه و در یک محیط جذاب، تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند. هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات

    اعتدالی در ادامه دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را به طور خلاصه در موارد زیر دانست: حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقای سطح کمی و کیفی نمایشگاه و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین دست‌اندرکاران، صنعت، تجارت، خدمات و ارتقاء سطح آگاهی این حوزه؛ کاهش هرچه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه‌ی آن؛ ترویج فرهنگ بازاریابی برای موفقیت‌های بیشتر در بازارهای رقابتی و عرصه‌های بین‌المللی و تشویق بازارهای نزدیک بین ارائه‌دهندگان و متقاضیان خدمات تجهیزات و ماشین‌آلات زیر یک سقف؛ ورود به عرصه‌های نوین دیجیتالی در بازاریابی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و حمایت از کالاهای ایرانی و توسعه صادرات کالا و خدمات، ازجمله‌ این اهداف برشمره می‌شوند.

    وی درباره متراژ هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی اظهار کرد: این آوردگاه در ۱۳ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و در ۴ سالن ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و فضای باز برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت آوین افزود: طیف کاملی از محصولات و خدمات صنعت تبلیغات و بازاریابی ازجمله تبلیغات محیطی، دیجیتال و رایانه‌ای، تبلیغات خدمات و کالاهای عمومی و تخصصی، مشاوران، مجریان و آژانس‌های ویژه تبلیغاتی، فن‌آوری اطلاعات (IT)، چراغ‌های تبلیغاتی و نورپردازی، هدایای تبلیغاتی، راه‌های پیشبرد و ارتقا فروش و تاکتیک‌های بازاریابی، چاپ و خدمات دیجیتال، ماشین‌های چاپ، سمپلینگ، ایده‌پردازی و طراحی، ماشین‌های صنعت تبلیغات، ماشین‌های لیزر، نشریات تخصصی، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و خارجی و بسیاری دیگر از گروه‌های کالایی مرتبط را پوشش می‌دهد.

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات شرکت های خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی

    دکتر اعتدالی درخصوص حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه اذعان داشت: این نمایشگاه در کلیه سنوات پذیرای شرکت‌های خارجی بوده ولی امسال به دلیل پاندمی کرونا در جهان بخش خارجی کلیه‌ی نمایشگاه‌ها دچار کاهش حضور بوده است. ان‌شاءالله در سال آینده با برنامه‌ریزی، مجدداً بخش‌های خارجی پربار خواهد بود و طی مکاتبات انجام شده شرکت‌های خارجی از سال ۲۰۲۲ در نمایشگاه‌ها مشارکت فعال‌تری خواهند داشت.هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات

     به گفته رئیس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته پروتکل‌های بهداشتی به صورت منظم و مستمر در کلیه‌ی نمایشگاه‌ها در حال اجرا است، همچنین طبق مشاهدات نمایشگاه بین‌المللی تهران و کلیه برگزارکنندگان نیز همه‌ی موارد مربوط به بخشنامه وزارت بهداشت و درمان و ستاد کرونا را درخصوص پروتکل‌ها با جدیت دنبال می‌کنند. 

    گفتنی است؛ آخرین دوره این رویداد بین‌المللی در فضایی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع با حضور ۲۲۲ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد و هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه، هفت کارگاه آموزشی برگزار شد و همچنین رونمایی از اولین لیبل سیستم هوشمند برای استفاده در موضوع تبلیغات و رونمایی از اولین لیزر سیستم هوشمند برای استفاده در فضاهای تبلیغاتی، از دیگر برنامه‌های شانزدهمین نمایشگاه بین ‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته بود که امید است با برطرف شدن مشکلات دوباره شاهد درخشش و نوآوری هر چه بیشتر این نمایشگاه تخصصی پربازخورد باشیم.

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات

    مقاله قبلیمزیت استفاده از فیلم استرچ بسته بندی در صنعت
    مقاله بعدیاتصال دسته چک به خودپرداز تا پایان سال اجرایی می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.