ارتقا بخشی در کار با گروه نرم افزاری رنگارنگ

گفت و گو با نرگس چگونیان مدیرعامل مجموعه ی رنگارنگ

0
117
گروه نرم افزاری رنگارنگ

گروه نرم افزاری رنگارنگ، مجموعه ای متشکل از دانش آموختگان علوم کامپیوتر و مدیریت بازرگانی است که از سال ۱۳۸۵ آغاز به کارکرده است. زمینه فعالیت این شرکت، تجزیه و تحلیل و توسعه ی نرم افزارهای تحت شبکه و ارائه ی راهکارهای تحت وب در حوزه ی چاپ و تبلیغات است. رنگارنگ با تحلیل نوع سیستم اطلاعاتی در مجموعه های چاپی و همچنین بررسی نیازهای کاربران سیستم، قابلیت توسعه سیستم های مطابق با سفارش مشتری را دارا است.

رنگارنگ

گروه نرم افزاری رنگارنگگروه نرم افزاری رنگارنگ به تفکیک، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۰ به تجزیه و تحلیل و پیاده سازی نرم افزارهای پایه ویژه چاپ و تبلیغات پرداخته و از سال ۱۳۹۰ تاکنون بر توسعه ی نرم افزار پیشرفته افست تمرکز داشته است. این نرم افزار علاوه بر مزایای نرم افزارهای قبلی نظیر حسابداری، انبارداری و اتوماسیون چاپ، شامل امکان محاسبه هزینه اتوماتیک درزمینه ی چاپ افست و خدمات تکمیلی مرتبط با آن است.

در حال حاضر این شرکت، دارای تیمی متخصص و خلاق است که با استفاده از دانش فنی به روز خود توانسته نیازهای مشتریان را به بهترین شیوه پاسخ دهی کند. ما تعامل خوبی با مشتریانمان داریم و همین امر موجب انعطاف پذیری بالای نرم افزارهای تولیدی رنگارنگ شده است. گروه نرم افزاری رنگارنگ

 

خدمات

خدماتی که مجموعه ما ارائه می دهد به دو بخش عمده تقسیم می شود. بخش اول کار ما فروش و پشتیبانی از نرم افزار رنگارنگ است که ویژه ی چاپ و تبلیغات طراحی و پیاده سازی شده است.

بخش دیگر خدمات ما را نیز تولید نرم افزارهای سفارشی مطابق با خواسته های مشتری تشکیل می دهد. ممکن است نوع کسب وکار یک مشتری، به حدی خاص یا پیچیده باشد که نرم افزار مناسبی جهت پاسخ به نیازهای آن در بازار موجود نباشد و یا ترجیح بدهد برای راحتی و یا مطابقت با یک سیستم فعال که از قبل موجود بوده، از یک نرم افزار سفارشی استفاده کند.

در این صورت ما توان فنی برای شخصی سازی سیستم، مطابق با روندهای کاری آن مجموعه را داریم. برای مثال پیاده سازی سیستم سفارشی چاپ ایران کهن که بزرگ ترین مجموعه چاپ دیجیتال شناخته می شود، چاپ صنوبر که مجموعه فعالی درزمینه ی چاپ افست است و چاپ آراد که مجتمع چاپ فرم های عمومی است ازجمله پروژه های موفق سفارشی سازی شده در مجموعه ما هستند.

 

رفع تمام نیازمندی ها

ما با بیش از ده سال کار در این صنعت توانستیم کل فعالیت های مرتبط با آن را بررسی و به بهترین نحوی در نرم افزار پیاده سازی کنیم. در حال حاضر بخش های دیجیتال، لارج فرمت، افست، لیتوگرافی، کانون آگهی و تبلیغات، سیلک، ریسو، بیلبورد و آگهی نامه در نرم افزار رنگارنگ فعال هستند.

نرم افزار شامل امکانات حسابداری، انبارداری، اتوماسیون، محاسبه هزینه اتوماتیک قیمت افست، اطلاع رسانی پیامکی، سیستم سفارش آنلاین، حقوق و دستمزد، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و چندین افزونه ی کاربری دیگر است. گروه نرم افزاری رنگارنگ

ما طی مشاورهای که قبل از خرید با مشتری داریم نیازهای سیستمی مجموعه را بررسی کرده و پیشنهادی مناسب با آن به مشتری می دهیم.

 

سیستم سفارش آنلاین

با توجه به همه گیر شدن اینترنت، صنعت چاپ و تبلیغات هم در سالیان اخیر به سمت ارائه خدمات اینترنتی روی آورده است، به نحوی که دیگر داشتن وب سایتی جهت ثبت سفارش آنلاین برای مشتریان یک مجموعه امکان اضافه تری محسوب نمی شود بلکه به یک نیاز ضروری برای هر چاپخانه و کسب و کار اینچنینی دیگری تبدیل شده است. گروه نرم افزاری رنگارنگ

سیستم سفارش آنلاین طراحی شده در مجموعه ما نیازهای مشتریان چاپخانه را جهت دریافت قیمت به صورت آنلاین، ثبت یک سفارش چاپی و پرداخت یا ثبت سفارش اعتباری میسر کرده است. سفارش ها پس از تکمیل در اتوماسیون دریافت شده، فاکتور آنها صادر می شود و مراحل انجام را مانند سفارش های حضوری در یک برنامه جامع طی می کنند.

 

محاسبه اتوماتیک هزینه ها در گروه نرم افزاری رنگارنگ

در چاپخانه های افست مشتری قبل از ثبت یک سفارش نیاز به استعلام قیمت و تایید آن دارد که معمولاً تنها مدیر یا شخصی خاص که به محاسبات افست مسلط است توان این کار را دارد، به نوعی که می توان گفت چاپخانه وابسته به این شخص می شود. به جهت پیچیدگی هایی که محاسبه هزینه چاپ افست دارد، برای مثال محاسبه طریقه فرم بندی، تعداد کاغذ، تعداد زینک، هزینه چاپ و هزینه انواع خدمات، یادگیری این خدمات یا محول کردن آن به سایر پرسنل عملاً سخت و یا در برخی موارد غیرممکن است.

نرم افزار افست رنگارنگ پاسخگوی این نیاز در چاپخانه های افست یا کانون های آگهی و تبلیغاتی است که تمایل به سیستمی شدن استعلام بهای چاپ را در مجموعه خود دارند. با سیستمی کردن این بخش دقت و سرعت در محاسبه بهای چاپ بالاتر رفته و به تبع آن خطای انسانی کمتر می شود. طی سال های اخیر این نرم افزار توانسته در مجموعه های بزرگ و شناخته شده به خوبی کار کند و به صورت مداوم فرمول های محاسباتی جدید در آپدیت ها اضافه شده و روش های محاسباتی قبل را بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: به‌روزرسانی؛ نیاز امروز صنعت چاپ اصفهان

مزیت ها

بزرگ ترین مزیت شرکت ما گستردگی خدمات در زمینه ی نرم افزار است. به این منظور که نرم افزار ویندوزی، وبسایت، اپلیکیشن و امکانات جانبی دیگر، همه به صورت یکپارچه در اختیار مشتری قرار می گیرند و به دلیل انعطاف پذیری محصولات با خواسته های مشتری قابل انطباق هستند.

از دیگر مزایای انتخاب رنگارنگ می توانم به جامعیت حوزه های کاری اشاره کنم. کلیه فعالیت های مرتبط با این حوزه در نرم افزار ما پوشش داده می شود. هزینه تولید پایین نرم افزار نسبت به کیفیت بالا، تجربه و تخصص و درک ما از خدمات چاپ و مراحل مرتبط با آن (به دلیل تعامل با مشتریان متنوع) از دیگر خصوصیات بارز مجموعه ما است که رنگارنگ را تبدیل به انتخاب اول هر کسب و کاری در حوزه های چاپ و تبلیغات کرده است. گروه نرم افزاری رنگارنگ

همکاران عزیز می توانند طی تماس با بخش فروش گروه نرم افزاری رنگارنگ، پیشنهادهایی مطابق با سطح کار مجموعه خود دریافت کنند.

منتشر شده در شماره ۱۶۷ نشریه چاپ و نشر – آذرماه ۱۳۹۷

مقاله قبلیدوز سوم واکسن کرونا را کجا و چگونه تزریق کنیم
مقاله بعدیحمایت از تولید کاغذ داخلی

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.