طبق مصوبات جلسات ۶۴۰ و ۶۴۱ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۱۱ عنوان کتاب از ناشران خریداری شد.
اعلام مصوبات جلسات ۶۴۰ و ۶۴۱ هیئت انتخاب و خرید کتاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاعپرس، در جلسه ۶۴۰ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۴۱۱ عنوان کتاب در ۳۶ هزار و ۹۵۰ نسخه به مبلغ کل ۲۵ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تصویب شد.
همچنین در جلسه ۶۴۱ این هیئت نیز خرید ۳۰۲ عنوان کتاب در ۲۷ هزار نسخه به مبلغ کل ۱۸ میلیارد و ۶۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به تصویب رسید.
فهرست کتابهای مصوب شده در جلسات ۶۴۰ و ۶۴۱ در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.
بیشتر بخوانید:دیجی کالا ویترین کتاب های قاچاق با عناوین مشهور
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک توسط ناشران به شرح زیر است:
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالیشان همراه با کتابهای مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ۱۰، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ۵۱-۴۴۵۴۵۱۴۹، مراجعه کنند و پس از تحویل کتابها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ۳۲۵)، مدارک زیر را به مسئول ذیربط تحویل دهند:
۱. رسید انبار ۲ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
۲. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)
۳. فاکتور فروش (اصل و تصویر):
الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.
و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.
۴. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات
ناشران و دریافت رسید
ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرتهای احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ۳ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمیگیرد.
د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفنهای زیر تماس گرفته شود:
۱. دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات ۳۸۵۱۳۰۴۹،
۲. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب ۳۸۵۱۲۸۵۰،
۳. دفتر امور مالی ۳۸۵۱۲۹۹۴