مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاهها بزرگترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو فعال در زمینههای چاپ، صحافی، تولید هاردباکس، جعبه سازی، ساخت سالنامه و انواع تقویم و واردات هدایای تبلیغاتی، هفدهمین دوره حضور در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را پشت سر گذاشت. کتابی مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو اظهار داشت: نمایشگاه در سال های گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشت اما شرایط کرونا علاوه بر اینکه موجب تعطیلی نمایشگاه در سال گذشته شد، امسال نیز مقداری روی تعداد بازدیدکنندگان تأثیر گذاشت.
تاکید مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو بر تبلیغات محیطی با هدف برگزاری نمایشگاه با کیفیت
به گفتهی وی کاسته شدن از ساعت نمایشگاه و اعمال محدودیت های ترافیکی دو عامل تأثیرگذار در کاهش کیفیت نمایشگاه بود. کتابی توضیح داد: با وجود اینکه بازخورد نمایشگاه خیلی خوب بود اما اگر مسئولان نمایشگاه دقت بیشتری در رابطه با دو موضوع مطرح شده داشتند، قطعاً ما با نمایشگاه باکیفیت تری روبرو میشدیم.
بیشتر بخوانید: مدیر فروش مارال چرم؛ ارتباط چهره به چهره مشتریان و تولیدکنندگان
وی خطاب به مسئولان نمایشگاه پیشنهاد کرد: حمایت بیشتر از غرفه گذاران، توجه به تبلیغات در فضای مجازی و در سطح شهر و اطلاع رسانی بهتر باید در دستور کار برگزارکنندگان نمایشگاه در سالهای آتی قرار بگیرد.
کتابی با بیان اینکه نمایشگاهها بزرگ ترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند، خاطرنشان کرد: بهطور کلی با توجه به سابقهی مجموعه ما و مشتریان ثابتی که داریم، نمایشگاه نقش مکمل را برای ما ایفا می کند و بانی حضور مؤثر در میان رقبا، معرفی برند به مشتریان و هم چنین ارتباطات مؤثر با آنها می شود.