مدیر مجموعه سالنامه کیانی؛ تعداد قابل‌قبول بازدیدکننده

    0
    81
    سالنامه کیانی

    ششمین تجربه‌ی حضور مجموعه سالنامه کیانی در نمایشگاه 

    مدیر مجموعه سالنامه کیانی گفت: دیدار رودررو با مشتریان و هم‌ چنین دیدار با همکاران و ارزیابی تولیداتشان هم در میزان فروش و هم در برنامه‌ ریزی‌، تأثیر گذار است.

     

    مجموعه سالنامه کیانی با مدیریت کیارش کیانی از سال ۱۳۹۳ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌ی چاپ و تبلیغات آغاز کرده و در طول این مدت بر افزایش تنوع و کیفیت محصولات تمرکز داشته است. مدیرعامل این مجموعه که ششمین تجربه‌ی حضورش در نمایشگاه بین‌ المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را پشت سر می‌ گذاشت، به خبرنگار ما گفت: به‌ طور کلی نمایشگاه با استقبال خوبی روبرو شد و تعداد بازدیدکنندگان با توجه به شرایطی که کشور دچار آن است و همه‌گیری بیماری کرونا، قابل‌قبول بود. امیدوارم بعد از نمایشگاه بازخورد آن را ببینیم و بتوانیم نمونه‌ها را به دست مشتریان خود برسانیم.

    وی درباره هدف خود از حضور در نمایشگاه اظهار داشت: طبیعی است که تبلیغات و معرفی محصولات مهم‌ترین دلیل همه‌ی برندها برای حضور در این نمایشگاه است. دیدار رودررو با مشتریان و هم‌ چنین دیدار با همکاران و ارزیابی تولیداتشان از دیگر مواردی است که می‌ تواند هم در میزان فروش و هم در برنامه‌ ریزی‌ های آتی به‌منظور رشد یک برند، تأثیرگذار باشد.

    بیشتر بخوانید: مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصت‌ ساز

    کیانی تغییر زمان نمایشگاه را یکی از مهم‌ ترین ایرادات نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: این تغییر ساعت تا هنگام غرفه‌ سازی به اطلاع شرکت‌ کنندگان نرسید. تصمیماتی که از سوی مسئولان برگزارکننده گرفته می‌ شود باید زودتر به شرکت‌کنندگان اطلاع داده شود تا آن‌ها بتوانند برای حضور یا عدم حضورشان، غرفه‌ سازی و دعوت از میهمانانشان برنامه‌ ریزی کنند.

    مقاله قبلی جان گرفتن چاپ استان البرز به همت مسئولان
    مقاله بعدیبخشنامه ای برای معافیت مالیات بر ارزش افزوده خدمات چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.