مدیر داخلی مجموعه پیک فدک اظهار داشت: بسیاری از مشتریانمان به واسطهی تبلیغات مجموعه ها در فضای مجازی از برگزاری چنین نمایشگاهی آگاه شدند از این رو برای سال های آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود.
رضایت مدیر داخلی پیک فدک از تعداد بازدیدکنندگان
به گزارش چاپ و نشر آنلاین جلال مقدسی مدیر داخلی انتشارات چاپ، بسته بندی و صحافی پیک فدک با بیان اینکه از سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته حضور داشته است، اظهار داشت: در روند برگزاری نمایشگاه بزرگ ترین نقطهضعف مربوط به تحویل غرفه ها از سوی شرکت آوین بود.
وی افزود: کیفیت نمایشگاه ازنظر بازدیدکنندگان بسیار خوب بود و حجم سفارشات ما بالا بود؛ البته شاید اگر مسائلی مانند کرونا نبود میزان این استقبال بسیار چشمگیرتر میشد.
بیشتر بخوانید: مدیران سالنامه امسال؛ تغییر روزانه قوانین
کاهش تعداد سالن های نمایشگاه و عدم تفکیک رسته های مختلف با یکدیگر از مسائلی بود که مقدسی به عنوان نقطه ضعف به آنها اشاره کرد. وی همچنین با اظهار نارضایتی از اطلاع رسانی و تبلیغات ضعیف در نمایشگاه گفت: بسیاری از مشتریانمان بهواسطهی تبلیغات مجموعه ها در فضای مجازی از برگزاری چنین نمایشگاهی آگاه شدند. به نظر می آید برای سالهای آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود.