تلاش دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار برای بهبود کسب و کار

    0
    215
    دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار

    رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی ایران به دیدار دکتر ابروفراخ مدیرکل محترم دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار رفته و به بیان مشکلات این بخش پرداخت.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن واردکنندگان کاغذ؛ روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه جلسه رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی ایران با دکتر مونا ابروفراخ مدیرکل محترم دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار برگزار شد.

    در این جلسه ابتدا سید حسن میرباقری ضمن تبریک انتصاب و آرزوی توفیق برای وی؛ امیدواری خود را به بهبود، رشد و توسعه حوزه کاغذ، مقوا و اقلام سلولزی به دلیل تخصصی شدن و تجمیع وظایف دفاتر سلولزی در وزارت صمت ابراز نمود، سپس مشکلات و مسائل مربوط به فرآیندهای واردات، خصوصا مشکل اخیر ایجاد سقف و سابقه برای واردات کاغذهای چاپ و تحریر و مشکلات واردات گلاسه و انواع مقوا را مطرح کرد.

    همچنین نظرات، پیشنهادات و راهکارهای انجمن برای بهبود و فضای کسب و کار و آمادگی انجمن برای انجام هر نوع همکاری و تعامل را به وی اعلام نمودند.

    بیشتر بخوانید: انتخاب مجدد رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ در فدراسیون واردات ایران

    در ادامه این جلسه دکتر مونا ابرو فراخ که از مدیران کارآمد و مجرب و آشنا در حوزه سلولزی هستند، ضمن استقبال از افزایش همکارهای این انجمن با وزارت صمت و تاکید بر ایجاد و استقرار زنجیره ارزش و جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط کسب و کار قول مساعدت و پیگیری دادند.

    دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار

    مقاله قبلیخداحافظی با چاپ پول در دولت سیزدهم
    مقاله بعدیکارگاه آموزشی آشنایی با ۱۷ سیستم مدیریتی و توسعه کسب و کار چاپی برگزار می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.