این روزها توییتر به یکی از مکان های مهم برای بازاریابی و تعامل میان برندها و مشتریان بدل شده است. این امر به شما برای تاثیرگذاری هرچه بهتر با هزینه کمتر بر روی مخاطب هدف کمک می کند. بسیاری از برندها در چنین شرایطی وضعیت شان را با توجه به تغییرات توییتر ساماندهی می کنند.
اگر شما هم مایل به فعالیت در توییتر هستید، تا همین حالا نیز زمان زیادی را از دست داده اید. امروزه هر برندی از همان ابتدای شروع به فعالیت در توییتر عضو می شود. بنابراین شما هم باید همین عملکرد را برای برندتان در نظر بگیرید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی وضعیت تان پیدا نکنید.
فعالیت عادی در توییتر برای بسیاری از برندها راضی کننده به نظر می رسد. در این میان البته برندهایی هستند که فعالیت عادی برای شان تکراری است. اگر از طرفدارهای شبکه های اجتماعی باشید، خیلی خوب از اهمیت ترندها در این میان آگاهی دارید. ترندها به طور معمول برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان اگر برند شما بتواند خودش بدل به یک ترند شده یا ترندی را توسعه دهد، تاثیرگذاری بسیار بهتری بر روی مخاطب هدف خواهید داشت. این امر گاهی اوقات به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان کمک کرده و شرایط تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد.
تبدیل شدن به یک ترند
بی تردید تبدیل شدن به یک ترند یا توسعه یک ترند مهم در فضای توییتر امر ساده ای نیست. درست به همین دلیل بسیاری از برندها در این میان نیاز به کمک و راهنمایی های حرفه ای دارند. این امر برای آنها به مثابه یک عملکرد مهم در زمینه بازاریابی و همکاری با مشتریان محسوب می شود. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از مردم برای خرید ابتدا نگاهی به وضعیت برند مورد نظرشان در دنیای آنلاین می اندازند. با این حساب موفقیت شما در دنیای آنلاین می تواند بسیاری از مشکلات تان را به سادگی هرچه تمام تر ساماندهی کند.
هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از مهمترین نکات برای تبدیل برندتان به ترند اول توییتر است. این امر به شما کمک می کند تا علاوه بر تعامل بهتر با مخاطب هدف سر و سامانی به اعتبارتان نیز بدهید. در این صورت دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان نخواهد بود. یادتان باشد تمام توصیه های مورد بحث در این مقاله به طور کامل برای تمام کسب و کارها قابل اجراست.
این یعنی شما لازم نیست نسبت به تفاوت حوزه کاری تان با مثال های مورد بحث در این مقاله نگران باشید. تنها نکته مهم و اساسی در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از تکنیک های حرفه ای و کاربردی است. این امر می تواند در ادامه مسیر بازاریابی و فعالیت برندتان در توییتر کمک شایانی به شما نماید. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.
معرفی برند به شیوه ای خاص و تازه
بسیاری از برندها در بازار با استفاده از تکنیک های کلیشه ای کسب و کارشان را به مشتریان معرفی می کنند. این امر شاید در نگاه نخست راهکار مناسبی برای خلاص شدن از شر معرفی اولیه برند باشد، اما هرگز تاثیرگذاری لازم بر روی مخاطب هدف را به همراه نخواهد داشت. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به بهترین شکل ممکن هستید، باید همیشه راهکارهای تازه و خلاقانه را در دستور کار قرار دهید. این امر می تواند به شما کمک بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نماید.
توییتر به عنوان یکی از پلتفرم های محبوب در سراسر دنیا برای اینکه جایگاهش در میان کاربران را حفظ کند، همیشه از خلاقیت و نوآوری کاربران به بهترین شکل ممکن حمایت می کند. این امر می تواند برای کارآفرینان جذابیت بسیار زیادی داشته و شرایط شان را نیز در بازار تغییر دهد.
تحولات اخیر توییتر در دنیای شبکه های اجتماعی برای بسیاری از برندها چراغ سبزی به منظور خلاقیت بیشتر بوده است. نکته جالب اینکه الگوریتم توییتر نیز به طور خودکار محتوای مربوط به برندهای خاص و خلاق را بیشتر توسعه می دهد. این یعنی شما می توانید با اندکی خلاقیت و کنار گذاشتن کلیشه های رایج به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کنید. در ادامه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شما نیاز به توجه به ارزش های برندتان نیز خواهید داشت.
اغلب اوقات برندهایی که به ارزش ها و تعهدات برندشان توجه نشان نمی دهند، شرایط بسیار سختی در بازار خواهند داشت. چنین برندهایی به طور معمول تبدیل به نمونه های کلیشه ای در بازار می شوند. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان در بازار هستید، باید وضعیت تان را تغییر داده و از ارزش های برندتان برای تولید محتوا سود ببرید.
یکی دیگر از نکات مهم در این میان تلاش برای تولید محتوای تعاملی است. امروزه شبکه های اجتماعی دیگر فضایی برای تعامل یکجانبه برندها با مشتریان شان نیست. درست به همین خاطر شما باید همیشه تعامل بهینه با مخاطب هدف را به یاد داشته و برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان از تمام ابزارهای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، در غیر این صورت خیلی زود برندتان برای مشتریان تبدیل به یک کسب و کار کلیشه ای خواهد شد.
یکی از برندهای موفق در زمینه معرفی کسب و کارش به شیوه ای غیرکلیشه ای و نوآورانه، استارباکس است. این برند در سراسر دنیا طرفدارهای بسیار زیادی دارد. با این حساب حضور استارباکس در توییتر نباید خیلی امر سخت یا مشکلی باشد. هرچه باشد همه مردم دنیا این کافی شاپ خلاق و نوآور را دوست دارند.
نکته مهم در این میان راه اندازی چند اکانت از سوی استارباکس در توییتر است. یکی از اکانت های این برند به طور کامل برای حمایت و مراقبت از مشتریان راه اندازی شده است. بر این اساس شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فقط و فقط به یک اکانت اضافه نیاز دارید. استارباکس در این اکانت به خوبی حرفه ای مشتریان را گوش کرده و در صورت نیاز اقدام به رفع مشکلات آنها می کند. این ایده ساده برای تاثیرگذاری بهینه بر روی کاربران، آن هم در دنیای بازاریابی امروز، به اندازه کافی خلاقانه محسوب می شود.
انتشار مناسب توییت
توییت ها در دنیای کسب و کار ماهیت بسیار متفاوتی در مقایسه با زندگی عادی دارند. شاید برخی از کاربران برای بارگذاری توییت هر چند ماه یکبار اقدام کنند، اما در این میان وضعیت برندها به طور کامل متفاوت است. درست به همین خاطر اگر یک برند توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با توییترهای مناسب را نداشته باشد، کارش به طور حرفه ای به مشکل می خورد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید همیشه در ذهن آنها بمانید. این امر در دنیای توییتر با انتشار توییت در موقعیت های مناسب و بازه های زمانی کوتاه صورت می گیرد.
یادتان باشد اگر شما برای مدت زمانی طولانی توییتی منتشر نکنید، به سادگی هرچه تمام تر از ذهن کاربران خارج می شوید. آن وقت دیگر شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی وضعیت تان پیدا نمی کنید. این امر می تواند برای شما هزینه های بسیار زیادی به همراه داشته و شرایط تان در بازار را نیز دشوار سازد.
یکی از اشتباهات مهم برندها در دنیای کسب و کار مربوط به استفاده از توییت های بسیار زیاد است. این امر می تواند شرایط یک برند برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. نکته مهم اینکه شما برای بهینه سازی موقعیت تان در بازار باید همیشه توییت ها را به طور مناسب از نظر زمانی و عددی منتشر کنید. همانطور که انتشار بیش از اندازه توییت ها برای برند شما خطرناک خواهد بود، بی توجهی به مخاطب هدف و عدم انتشار توییت در بازه های زمانی طولانی نیز کارتان را با مشکل رو به رو خواهد ساخت.
برخی از برندها در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از هر ایده ای برای انتشار توییت استفاده می کنند. این امر شاید ایده خوبی به نظر برسد، اما اگر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف آماده نباشید، احتمالا وضعیت تان را به شدت دشوار خواهد کرد. توصیه ما در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از ایده های کاربردی است. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و توانایی تان بر روی مخاطب هدف را تغییر دهد.
یادتان باشد ایده های مربوط به حوزه کسب و کارتان همیشه تاثیرگذاری بهتری بر روی مخاطب هدف به همراه دارد. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک ویژه ای کرده و شانس تان را نیز در این میان به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی می کند. در این میان شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف باید به طور مداوم توییت های مرتبط با حوزه کاری تان را منتشر نمایید. در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین رفته و دیگر کسی به توییت های تان توجه نشان ندهد.
ارزیابی عملکرد برندهای بزرگ در دنیای توییتر می تواند ایده بسیار خوبی برای شما در راستای پیدا کردن ترندهای مناسب برای انتشار محتوا باشد. این امر شما را خیلی زود بدل به برندی حرفه ای در دنیای توییتر کرده و بسیاری از کاربران را با ماهیت کسب و کارتان آشنا می سازد.
بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین هشتگ ها
استفاده از هشتگ ها
استفاده از هشتگ ها یکی دیگر از راهکارهای تبدیل کردن یک برند به ترند در توییتر است. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان را نیز در این میان به طور قابل ملاحظه ای تقویت نماید. یادتان باشد برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شما باید همیشه راه و روش های خاص خودتان را در پیش گیرید. این امر در دنیای هشتگ ها شامل استفاده از نمونه های مرتبط با حوزه کاری تان خواهد بود، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی و فرصت های پیش روی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین برود.
امروزه پیدا کردن هشتگ های مرتبط با حوزه فعالیت یک برند امر سخت یا پیچیده ای نیست. شما در این میان فقط باید انگیزه کافی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داشته باشید. در مرحله بعد امکان پیدا کردن توییت های متعدد در فضای توییتر امکان پذیر خواهد بود. همچنین شما می توانید از ابزارهای کمکی مثل گوگل آنالیتیکس نیز استفاده کنید. با این حال از آنجایی که توییتر خودش آمارهای دقیق منتشر می کند، شما باید همیشه منبع اصلی خودتان را این پلتفرم قرار دهید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به دست نیاورید.
بسیاری از برندها برای استفاده از توییت های کاربردی با چاشنی هشتگ همیشه مشکل دارند. این امر دردسرهای آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف هستید، می توانید به طور مداوم شانس تان در زمینه الگوبرداری از برندهای بزرگ را امتحان کنید. یکی از برندهای موفق در زمینه استفاده حرفه ای از هشتگ ها در دنیای توییتر ردبول است.
اسم این برند دوست داشتنی همیشه با بحث هیجان و ورزش های سخت در دنیا گره خورده است. با این حساب مشاهده این برند به عنوان اسپانسر ورزش های سخت و رویدادهای هیجان انگیز امر غیرمنتظرهای نیست.
ردبول در این میان برای هر اتفاقی پیرامون برندش یا حتی رویدادهای مرتبط با کسب و کارش یک هشتگ خاص دارد. این امر موجب ارتباط میان ردبول به مشتریانش می شود. نکته جالب اینکه این ارتباط حتی فراتر از اکانت رسمی ردبول نیز هست. بنابراین کاربران به راحتی امکان اظهارنظر درباره مراسم ها یا رویدادهای مرتبط با ردبول را دارند. آن هم فقط با کاربرد یک هشتگ ساده و خودمانی. به این ترتیب بسیاری از کاربران برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف راهکارهای بسیار زیادی را در دستور کار قرار می دهند.
شما کافی است نگاهی به اکانت ردبول در توییتر بیندازید. این اکانت رویدادهای بسیار مهمی را پوشش می دهد. نکته جالب اینکه هشتگ های مربوط به ردبول در توییتر همیشه ترندهای برتر دنیا هستند. بنابراین شما نیز می توانید با استفاده از چنین راهکاری به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان به بهترین شکل ممکن باشید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی بهینه سازی وضعیت تان را به دست نیاورید.
برنامه ریزی برای برگزاری مراسم با استفاده از توییتر
آیا شما هم برای توسعه کسب و کارتان به برگزاری رویدادهای گوناگون فکر می کنید؟ این سوال برای بسیاری از مردم در سراسر دنیا جذاب و هیجان انگیز محسوب می شود. اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از چنین راهکاری هستید، باید همیشه از راهکارهای فوقالعاده حرفه ای سود ببرید.
این امر شامل بازاریابی برای مراسم یا رویدادتان پیش از شروع است. یادتان باشد این روزها کمتر کسی مایل به حضور در یک رویداد بدون شرکت کنندگان پرشمار است. درست به همین خاطر پیش از عجله فراوان برای برگزاری مراسم تان باید فکر تمام جوانب را کرده باشید.
توییتر به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی همیشه به شما فرصت خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را می دهد. شما می توانید به سادگی با استفاده از چند توییت درست و حسابی شانس تان در این میان را تقویت نمایید. این امر می تواند به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دهد. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط شان به طور مداوم تغییر می کند. به همین خاطر باید برای بهینه سازی شرایط تان به طور مداوم موقعیت خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید.
برنامه ریزی برای یک رویداد مهم در توییتر می تواند همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. نکته جالب اینکه شما همیشه امکان پوشش آنلاین رویدادتان را نیز خواهید داشت. درست به همین دلیل باید همیشه از این امکان در توییتر نهایت استفاده را ببرید، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین برود.
بهترین مثال درباره پروموت کردن یک رویداد در توییتر مربوط به برند لوز (Luvs) است. این برند در زمینه تولید پوشک برای کودکان فعالیت دارد. در یکی از رویدادهای بازاریابی محلی این برند در شهر بروکلین، مدیران ارشد شرکت با آژانس های تاکسیرانی در سطح شهر برای جا به جایی رایگان والدین به توافق رسیدند.
بر این اساس اگر فرزند هر کدام از خانواده های بروکلین که از پوشک این برند استفاده می کنند، مشکل خواب پیدا کردند، والدین می توانند بدون پرداخت حتی یک دلار با تاکسی به پزشک یا هر مرکز درمانی دیگری که دوست دارند مراجعه نمایند. این امر یکی از کمپین های بی نهایت جذاب برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دنیای توییتر را توسعه داد. نکته جالب اینکه به دلیل ماهیت بسیار انسان دوستانه و جذاب این کمپین اسم برند لوز در مدت زمانی اندک تبدیل به برند اول توییتر شد.
بی شک شما هم می توانید برندتان را به ساده ترین شکل ممکن تبدیل به ترند اول دنیا نمایید. این امر شما را در ساختار تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در رتبه نخست قرار می دهد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه نیاز به استفاده از راهکارهای بسیار مناسب و حرفه ای دارید. این امر می تواند با الگوبرداری مناسب از کمپین های موفق قبلی مانند همین برند لوز دنبال شود.
همکاری با اینفلوئنسرها
امروزه دنیای بازاریابی در پیوند نزدیک با فعالیت اینفلوئنسرها قرار دارد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال اثرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف تان هستید، چاره ای به غیر از همکاری با اینفلوئنسرها ندارید. در دنیای توییتر نیز شمار بالایی از کاربران به عنوان اینفلوئنسر در بازار فعالیت دارند. این امر می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی به همراه داشته و توانایی تان در این میان برای بهینه سازی موقعیت تان در توییتر را افزایش دهد.
تنها نکته مهم برای همکاری با اینفلوئنسرها توجه به هزینه های چنین فرآیندی است. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و موقعیت تان در بازار را نیز بهینه سازی خواهد کرد. یادتان باشد همکاری با افرادی که از رشته کاری شما آگاهی دارند، همیشه بهترین گزینه ممکن خواهد بود. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد داد.
یکی از کاربردهای جذاب در زمینه همکاری با اینفلوئنسرها امکان معرفی جنبه های مختلف کسب و کار به مشتریان است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک ویژه ای کرده و شانس تان را نیز در این میان توسعه می دهد. درست به همین دلیل شما برای اثرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف باید همکاری با اینفلوئنسرها را با برنامه ای دقیق و از پیش تعیین شده جلو ببرید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت کافی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی شما قرار نگیرد. این امر می تواند بسیاری از موقعیت های حرفه ای شما را از بین برده و تلاش تان در این میان را نیز بی نتیجه سازد.
یادتان باشد مشتریان در بازار همیشه از اینفلوئنسرها حرف شنوی دارند. درست به همین خاطر سرمایه گذاری بر روی این حوزه می تواند ایده ای بسیار خوب برای شما و برندتان باشد. البته در این میان باید فکر تمام جنبه های کارتان را نیز بکنید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داده و شرایط تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد.
نکته بعدی در این میان امکان استفاده از تخفیف های ویژه برای تاثیرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف است. این امر شانس شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تقویت خواهد کرد. به این ترتیب دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هدف پیش روی تان نخواهد بود. هیچ مشتری در دنیا از خرید با تخفیف امتناع نمی کند. درست به همین خاطر گاهی اوقات برای افزایش شهرت برندتان در توییتر و میان کاربران باید تخفیف های مناسب را نیز مد نظر قرار دهید. این امر می تواند برای شما جذابیت های زیادی به همراه داشته و توانایی تان را نیز به طور حرفه ای تحت تاثیر قرار دهد.
یادتان باشد تخفیف های شما باید همواره به شکلی جذاب و تأمل برانگیز برای مشتریان باشد، در غیر این صورت شاید کمتر کسی به سوی استفاده از محصولات برندتان یا تخفیف های مورد نظر به طور کلی جذب شود. این امر در بلندمدت شرایط شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تغییر می دهد.
درست به همین دلیل باید همیشه مراقب نحوه فعالیت برندتان در این میان باشید. در غیر این صورت شاید دیگر هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. این امر شرایط شما را به طور چشمگیری تغییر داده و موقعیت تان در بازار را نیز به هم خواهد ریخت.
بی شک بازاریابی در توییتر و تبدیل برند به ترند نخست این فضا کار بی نهایت دشواری محسوب می شود. در این میان شما برای موفقیت در کارتان به ابزارهای بسیار زیادی نیاز دارید. استفاده از همکاری اینفلوئنسرها و همچنین تلاش برای ارائه تخفیف های گسترده در این میان نکته مهمی برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود.
البته در این میان شما باید تلاش تان را به حوزه های دیگر نیز توسعه دهید. در این صورت امکان استفاده از جلب توجه اولیه مشتریان را خواهید داشت. نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای شروع کارتان در زمینه بازاریابی در توییتر و افزایش اعتبار آنلاین برندتان کمک خواهد کرد. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شانس تان در این میان را نیز تقویت می کند. یادتان باشد شما در صورت استفاده از تمام توصیه های این مقاله به طور همزمان نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد.