توزیع مرکب ایرانی و خارجی و سلفون حرارتی با قیمت و شرایط مناسب

    گفت ‌و گو با مدیرعامل تعاونی چاپخانه ‌داران تهران

    0
    84
    مرکب ایرانی و خارجی مظاهری

    توزیع مرکب ایرانی و خارجی با قیمت تعاونی 

    احمدرضا اعتماد مظاهری از توزیع مرکب ایرانی و خارجی همچنین سلفون حرارتی با قیمت و شرایط مناسب برای اعضا در این تعاونی خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه ‌داران  تهران با اشاره به اقدامات تعاونی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز چاپخانه‌داران، گفت: اکنون مرکب ایرانی و خارجی و در کنار آن نیز سلفون حرارتی با کیفیت با قیمت و شرایط مناسب برای اعضا در نظر گرفته شده است.

     وی ادامه داد: در تازه‌ ترین مرحله توزیع ملزومات و مواد مصرفی مورد نیاز چاپخانه‌داران، برخی اقلام پرمصرف با قیمت ویژه در تعاونی موجود شده است که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

    مرکب ‌های چاپ گراور تعاونی چاپخانه داران مرکب ایرانی و خارجی مظاهری با بیان اینکه هدف اصلی تعاونی چاپخانه‌داران تعدیل قیمت‌ها در بازار ملزومات و مواد مصرفی صنعت چاپ و بسته‌ بندی است، توضیح داد: در آینده نزدیک نیز به حوزه تامین مقوای ایندربرد وارد خواهیم شد، زیرا این کالا مورد نیاز بسیاری از چاپخانه‌داران است و باید تامین شود.

     وی در ادامه با بیان اینکه قیمت مواد اولیه با توجه به نوسانات نرخ ارز تغییر زیادی داشته است، گفت: طی هفته‌های اخیر در حوزه مرکب خارجی حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت داشتیم که همین موضوع مشکلات و دغدغه‌های زیادی برای همکاران این صنف ایجاد کرده است.

    مرکب‌ های یو وی تعاونی چاپخانه داران مرکب ایرانی و خارجی

     مظاهری با طرح این موضوع که علاوه بر نوسانات بازار، تغییر نرخ ارز در تعرفه‌ عوارض گمرکی نیز بر بهای کالاهای وارداتی تاثیر مستقیم دارد، تاکید کرد: همین موضوع موجب شده است که قیمت همه کالاهای وارداتی بالا برود، هر چند تعرفه‌ها تا حدودی پایین آمد اما باز هم بالا است و شرایط کار را سخت می‌کند.

    بیشتر بخوانید: تعاونی چاپخانه داران: پاسخگویی به ابهامات

    سلفون بسته بندی  مرکب ایرانی و خارجی وی یادآور شد: در این میان تعاونی مجبور است سود کمتری بگیرد اما با توجه به آگاهی از مشکلات و دغدغه‌ همکاران سعی کرده‌ایم سود محاسبه شده برای آیتم‌های مختلف را نه تنها بالا نبریم بلکه پایین بیاوریم.

     به گفته مظاهری، قیمتی که در تعاونی به چاپخانه‌داران عرضه می‌کنیم بر قیمت کالاهای بیرون و فروشگاه‌های آزاد هم تاثیر می‌گذارد و تجربه، نشان می‌دهد به دنبال افزایش قیمت انواع مرکب ایرانی و خارجی و سلفون حرارتی، توزیع این کالاها در تعاونی تاثیر زیادی بر قیمت شکنی در بازار آزاد دارد.

    مقاله قبلیحضور غرورآفرین پاویون ایران و گروه ترام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی
    مقاله بعدینشست کمیته چاپ و تبلیغات چهارمحال و بختیاری و معرفی اعضای جدید اتحادیه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.