دانش محور شدن برندینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی

    0
    97
    برندینگ

    رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: در هر دو نظام تولید و بازار کشاورزی نیاز به دانش محور شدن مشهود است، سیستم برندینگ ، بسته بندی، آموزش و حمل و نقل نیازمند دانش محور شدن هستند.

    برندینگ

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایانا، شاهرخ رمضان نژاد ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در جلسه اتاق بازرگانی ایران که در خصوص تبیین سند نظام آموزش بازرگانی و کسب و کارهای کشاورزی ایران «نابکا» برگزار شد، اظهار کرد: باید هم پیوندی در نظام تولید و بازار را ایجاد کنیم و پیوند این دو را افزایش دهیم.

    وی افزود: تجار پیش از این هم در خدمت کشاورزان بوده اند اما به عنوان یک سیستم کارآمد نبوده است.

    رمضان نژاد تاکید کرد: در هر دو نظام تولید و بازار کشاورزی نیاز به دانش محور شدن مشهود است، سیستم برندینگ ، بسته بندی، آموزش و حمل و نقل نیازمند دانش محور شدن هستند.

    وی افزود: سرمایه های فردی در بخش کشاورزی وارد نمی شود و تا کنون بر روی آن کار نشده است.

    بیشتر بخوانید: 

    رونق بخش بسته بندی و صادرات به همت مسئولان

    فرش قرمزی برای سرمایه‌گذاری و برندینگ

    رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: کار ما در نظام مهندسی این است که سرمایه مردمی را به بخش کشاورزی وارد کنیم و ما در این سازمان برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می‌ کنیم.

    رمضان نژاد تاکید کرد: ما هنوز در آغاز راه هستیم و برای توازن نظام تولید و بازار تفاهم‌نامه‌ای را برقرار کردیم تا نظام آموزش بازرگانی کشاورزی با نام نابکا را راه اندازی کنیم.

    وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای ما نهادسازی و ظرفیت سازی است، عنوان کرد: به همین منظور مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی را برای نهاد سازی ایجاد کرده‌ایم.

    مقاله قبلی۱۱ توصیه ‌تجاری نادرست از نگاه کارآفرین ها
    مقاله بعدیاهمیت چاپ سه ‌بعدی در پزشکی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.