ارائه کاغذهای جدید کرافت شرکت UPM

    0
    56
    شرکت UPM

    شرکت UPM نوعی کاغذ کرافت نفوذ ناپذیر، قابل بازیافت و کودپذیر (تجزیه شونده) ارائه کرده است که از آن می توان برای پایه ی کوتینگ و لمینیت به منظور ساخت بسته های تکی، کیسه خرید و پوشش کاغذی  استفاده کرد.

    معرفی کاغذ جدید کرافت شرکت UPM

    شرکت UPM نوعی کاغذ کرافت نفوذ ناپذیر (barrier)، قابل بازیافت و کودپذیر (تجزیه شونده) به نام Solide Lucent ارایه کرده است که از آن می توان برای پایه ی کوتینگ و لمینیت جهت ساخت بسته های تکی، کیسه خرید و پوشش کاغذی (wrap) استفاده کرد.شرکت UPM

    این کاغذ جدید قابلیت به صاحبان برند امکان می دهد که از مواد فسیلی و غیرقابل بازیافت کمتر استفاده کرده و به جای آن از منابع تجدیدپذیر بیشتری در بسته بندی هایشان بهره ببرند. رنگ سفید این کاغذ ظاهر و حس خاصی دارد و به برند ها کمک می کند تصویر یک شرکت دوستدار محیط زیست از خود ارائه دهنده. چاپ پذیری آن با استفاده از سیستم های فلکسو و روتوگراوور نیز بسیار عالی است.

    تامی هینونن از مدیران شرکت UPM می گوید: «ما همیشه به مشتریان خود گوش می دهیم و می دانیم که نیاز به Solide Lucent با گراماژ بالاتر وجود دارد.» وزن کمتر منجر به انعطاف پذیری بیشتر بسته بندی های کوچک شده ولی وزن بالاتر، استحکام و سختی بیشتری فراهم میکند. به همین خاطر ما این کاغذ ر با گراماژهای بالاتر نیز عرضه می کنیم.

    بیشتر بخوانید: استفاده از کاغذ کرافت در صنعت بسته بندی

    شرکت UPMاین کاغذ کاملا دوستدار محط زیست است، یک انتخاب ایمن و هوشمندانه برای تبدبل کنندگان و صاحبان برندی که در جستجوی تولید محصول جدید با همکاری ما هستند. از سوی دیگر اسنفاده از این کاغذ باعث کاهش هزینه های بازیافت در سرتاسر زنجیره ارزش در طولانی مدت می شود.

    مقاله قبلیتولید میلیاردی زباله های بسته بندی پلاستیکی در ۱ سال انگلیس
    مقاله بعدیتشکیل ستاد حذف کاغذ از سیستم اداری نظام مالیاتی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.