شیوه نامه انتخاب کارگر نمونه صنعت چاپ روی میز مدیران

    0
    98
    مدیریت استراتژیک صنعت چاپ منصوری

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران، مشاور آموزشی اتحادیه چاپخانه داران تهران با بیان اینکه شیوه نامه انتخاب کارگر نمونه، در اختیار مدیران چاپخانه ها قرار گرفته است، گفت: چاپخانه داران تا پایان مرداد ماه فرصت دارند؛ اسامی کارگر یا کارگران نمونه خود را به اتحادیه اعلام کنند.

    رضا منصوری، مشاور آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران در گفت‌وگویی با اشاره به تدوین شیوه‌نامه انتخاب کارگر نمونه صنعت چاپ گفت: این شیوه‌نامه که از سوی شورای سیاستگذاری آیین بزرگداشت روز ملی «صنعت چاپ» تهیه و آماده شده است؛ ضوابط انتخاب کارگر نمونه را به مدیران چاپخانه اعلام می کند.

    بیشتر بخوانید: هشتمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران برگزار می شود

    معرفی کارگر نمونه به اتحادیه

    وی افزود: مدیران چاپخانه‌ها می‌توانند با استفاده از این شیوه‌نامه، کارگر و یا کارگران نمونه واحد چاپی خود را تا پایان مرداد سال جاری به اتحادیه معرفی کنند؛ تا در شورای سیاستگذاری نسبت به انتخاب نهایی آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

    کارگر نمونه به گفته منصوری طبق ضوابط شیوه نامه، واحدهای چاپی با ۵۰ نفر، یک کارگر، واحدهای چاپی ۵۱ تا ۱۰۰ نفر، دو کارگر و واحدهای بالای ۱۰۰ نفر می‌توانند سه کارگر را به دبیرخانه  شورای سیاست گذاری بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ معرفی کنند.

    وی با بیان اینکه قرار است همزمان با روز ملی صنعت چاپ ( یازدهم شهریور) از ۱۱ کارگر تقدیر شود، گفت: شیوه نامه انتخاب کارگر نمونه شامل همه کارمنـدان، کـارگران و کارشناسان شاغل در صنعت چاپ است کـه بـراسـاس قـانون کــار بــه‌عنــوان کــارگر شــناخته مــی‌شــوند.

    مقاله قبلیترانزیت خارجی ۴ ماهه با رشد ۳۱ درصدی به ۵ میلیون تن رسید
    مقاله بعدیرئیس شورای راهبری صنعت چاپ کشور منصوب شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.