حضور در نمایشگاه تبلیغات بهتر از غیبت در آن است

    محمدصادق میثمی؛ مدیر عامل مجموعه تندیس‌نگاران معین

    0
    91
    نمایشگاه تبلیغات

    مدیر عامل مجموعه تندیس‌ نگاران معین گفت: با وجود شرایط اقتصادی فعلی، اقدام به برپایی شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی خود نقطه قوت نمایشگاه به‌ حساب می‌آید.

    محمد صادق میثمی؛ مدیر عامل مجموعه تندیس‌ نگاران معین در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین ، درباره این دوره از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: امسال دهمین سال است که در این نمایشگاه شرکت کردیم ، با توجه به وضعیت اقتصادی این نمایشگاه نیز مثل هرسال نبود ولی در روز آخر آن استقبال بهتر شد.

    وی با اشاره به اهمیت تولید در داخل کشور بیان کرد : در هر حال اگر در کل ۴ روز برپایی نمایشگاه ۱۰ نفر هم به ما مراجعه کنند ، حضور در نمایشگاه بهتر از عدم حضور در آن است . به اعتقاد بنده کسی که توانایی تولید مستقیم و بدون واسطه را دارد باید حتی برای یک مشتری نیز در نمایشگاه حضور بیابد و به عقیده بنده اصل مشتری مداری بر همین اساس است.

    میثمی درباره بازدید از نمایشگاه و استقبال از شانزدهمین دوره آن اشاره کرد: افراد دارای کار اداری و شهرستانی‌ ها در روزهای انتهایی نمایشگاه که با پنجشنبه و جمعه مقارن شده بود بیشتر به ما مراجعه کردند .

    نمایشگاه تبلیغاتمدیر عامل مجموعه تندیس‌ نگاران معین درباره نقاط ضعف و قوت شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی  و صنایع وابسته بیان کرد: امسال سالن‌ های پرت و دور از دسترسی را نسبت به ورودی مرکز نمایشگاهی برای نمایشگاه تبلیغات انتخاب کرده بودند که این مورد هم به مجری برگزاری نمایشگاه چندان مرتبط نیست. شاید برگزاری هم‌زمان ۵ نمایشگاه در یک بازه زمانی باعث شده تا به‌اجبار این سالن‌ ها در اختیار نمایشگاه تبلیغات قرار گیرد. با تمام این تفاسیر و با وجود شرایط اقتصادی فعلی همین که مجری برگزاری اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده خود نقطه قوت نمایشگاه به‌حساب می‌آید. به نظر بنده عملکرد مجری نمایشگاه مانند هر سال خوب بود.

    به اعتقاد بنده کسی که توانایی تولید مستقیم و بدون واسطه را دارد باید حتی برای یک مشتری نیز در نمایشگاه حضور بیابد و به عقیده بنده اصل مشتری مداری بر همین اساس است

    وی در این خصوص ادامه داد: مجری باید برای برگزاری نمایشگاه زودتر فراخوان می‌داد، ما حتی از تغییر تاریخ نمایشگاه نیز مطلع نبودیم و به‌صورت اتفاقی با مجری تماس گرفتیم و متوجه تغییر تاریخ شدیم، به همین دلیل بالاجبار در انتهای سالن غرفه‌ای کوچک تهیه کردیم، درصورتی‌ که همیشه زودتر اقدام به تهیه غرفه می‌کردیم، این اطلاع‌رسانی ضعیف برای فراخوان حضور در نمایشگاه بزرگ‌ترین نقطه ضعف نمایشگاه بود. مجری برگزاری می‌توانست با تماس تلفنی به ما که سالیان سال در نمایشگاه شرکت داشتیم اطلاع دهد ولی این کار را نکرد.

    نمایشگاه تبلیغات رونقی است در زمان بسته بودن باب واردات 

    مدیر عامل مجموعه تندیس‌نگاران معین گفت:  هدایای تبلیغاتی در شانزدهمین دوره نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و صنایع وابسته بیشتر به سمت صنایع دستی رفته است .

    وی در انتها با اشاره به مشکلات صنف تبلیغات و هدایای تبلیغاتی گفت: در حال حاضر باب واردات به کشور بسته شده و امسال می‌ بینیم که تقریباً هدایای تبلیغاتی مثل سابق در نمایشگاه وجود ندارند . شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه عملاً یا تولید‌ کننده هستند یا با تولید کنندگانی در تماس‌ اند و یا شریک تجاری دارند و در حدود ۹۰ درصد از آن‌ ها نیز تولید کنندگان داخلی هستند. با توجه به افزایش قیمت دلار و بسته شدن باب واردات، هدایای تبلیغاتی بیشتر به سمت صنایع دستی رفته است. من‌ حیث‌ المجموع ارزیابی بنده از شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی خوب و قابل قبول بود.

    گفتنی است؛ شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه برابر با ۱۷ تا ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار شد.

    مقاله قبلیتعیین جریمه‌ های عدم پرداخت مالیات از سوی مجلس
    مقاله بعدیمعافیت مالیاتی برای صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.