تولیدات داخلی ماشین‌آلات بسته بندی؛ قابل رقابت با اروپا 

    0
    19
    ماشین‌آلات بسته بندی

    ماشین‌آلات بسته بندی داخلی؛ دارای کیفیت مناسب

    مدیر عامل ماشین سازی اندیشه ضمن بیان اینکه تولیدات ماشین‌آلات بسته بندی داخلی قابل رقابت با تولیدات اروپایی هستند، در رابطه با تولیدات مجموعه خود سخن گفت. 

    به گزارش چاپ و آنلاین به نقل از  ایلنا،‌ داریوش راستی مدیرعامل ماشین سازی اندیشه گفت: راندمان کاری و سطح خروجی تولید و کیفیت تکنولوژی ماشین‌آلات بسته بندی بخشی از تولیدات داخلی، قابل رقابت با اروپا است.

    وی ادامه داد: حدود ۳۰ سال است که در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات تبدیل وتولید جعبه‌های مقوایی و کارتنی فعالیت می‌کنیم و تاکنون ۶۰ مدل ماشین چاپ به بازار عرضه کرده ایم.

    وی با اشاره به عضویت این شرکت در هیئت موسس انجمن ماشین‌سازان سلولزی گفت: محصولات ما محصولاتی جهانی است و مخاطب خاصی ندارد زیرا پایه و تکنولوژی چاپ و بسته بندی در دنیا یکسان است.

    بیشتر بخوانید: ساخت ماشین بسته بندی ثانویه CFT با کارکردهای چندگانه

    مدیرعامل ماشین سازی اندیشه درخصوص صادرات محصولات تولیدی این شرکت نیز گفت: در گذشته به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان صادرات صورت می‌گرفت اما طی چندین سال گذشته به دلیل مشکلات موجود صادرات نداریم. این درحالی است که دیگر کشورهای رقیب مانند چین با مشکلاتی که ما در تولید و صادرات مواجه هستیم روبه‌رو نیستند و این موجب شده است که ما مزیت رقابتی خود را در بازار از دست دهیم. این درحالی است که راندمان کاری و کیفیت خروجی تولید در برخی ماشین آلات بسته بندی ایرانی با تکنولوژی اروپایی قابل رقابت است.

    راستی در پایان افزود: حمایتهای دولت در حد شعار است . از طرفی در کنترل واردات نیز هیچ ساز و کار موثری وجود ندارد.

    مقاله قبلیرئیس شورای راهبردی بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
    مقاله بعدیبازدید وزیر اقتصاد و دارایی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.