مدیر فروشگاه تهران؛ افت ۸۰ درصدی بازار ملزومات چاپ

    0
    72
    مدیر فروشگاه تهران

    مدیر فروشگاه تهران؛ وضعیت بازار نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افت داشته است. کار بخش ملزومات چاپ همان‌طور که از نامش پیداست به شکل مستقیم با کار چاپخانه‌داران پیوند خورده است. زمانی که چرخ اقتصادی برای این حوزه به‌خوبی بچرخد کار فروش ملزومات چاپ نیز رونق خواهد گرفت.

    سعید سعیدی اسکویی مدیر فروشگاه تهران است؛ این فروشگاه در حدود ۶۰ سال است که در بخش واردات ملزومات چاپ فعالیت می‌کند. واردات مرکب‌های افست از قبیل مرکب‌های افست تحریر و گلاسه، مرکب‌های فلکسو آب‌شوی و حلالی، مرکب‌های فلکسو و یووی‌های ورنی ازجمله ملزوماتی است که توسط این فروشگاه وارد و عرضه می‌شوند. فروشگاه تهران علاوه بر ۶۰ سال نمایندگی مرکب ایران، ۳۵ سال است نماینده مرکب ایران شرکا (سولماز) را نیز دارا است.

    فروشگاه تهراناسکویی درباره وضعیت این روزهای بازار ملزومات چاپ به خبرنگار چاپ و نشرآنلاین گفت: همان‌طور که می‌دانید کار واردات به مسائل بین‌المللی ازجمله تغییر قیمت ارز وابسته است. مسئله برجام نیز در وضعیت بازار ملزومات چاپ تأثیرگذار است، هرگونه تغییری در این بخش ‌بر بالا و پایین رفتن قیمت‌ها اثر می‌گذارد.

    مدیر فروشگاه تهران در ادامه اظهار داشت: وضعیت بازار نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افت داشته است. کار بخش ملزومات چاپ همان‌طور که از نامش پیداست به شکل مستقیم با کار چاپخانه‌داران پیوند خورده است. زمانی که چرخ اقتصادی برای این حوزه به‌خوبی بچرخد کار فروش ملزومات چاپ نیز رونق خواهد گرفت؛ از فروردین سال ۱۴۰۱ تا همین‌الان که بنده با شما صحبت می‌کنم ۲۰ چاپخانه به دلیل شرایط سخت بازار و رکود اقتصادی مجبور به تعطیلی مجموعه‌های خود شده‌اند. این مسئله باعث افت کار فروش ما نیز شده است.

    بیشتر بخوانید: استعفا در هیئت مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف

    مدیر فروشگاه تهران: افزایش روزانه قیمت مرکب

    مدیر داخلی فروشگاه تهران بیان داشت: ما همه نوع جنسی برای عرضه به مشتریان خود داریم و حتی کار فروش را با فرجه‌های چهار الی پنج‌ماهه انجام می‌دهیم؛ با این ‌همه به دلیل بی‌ثباتی بازار و نرخ ارز، قیمت‌های مرکب‌های خارجی هرروز بالاتر می‌رود. قیمت مرکب‌های داخلی البته به‌این‌ترتیب نیست و از ثبات بیشتر برخوردار است؛ برای مثال شرکت‌های داخلی همان ابتدای سال قیمتی را اعلام می‌کنند و معمولاً تا پایان شش‌ماهه دوم قیمت‌ها بر همان سیاق عرضه می‌شود. مسئله ما بیش از همه بی‌ثباتی قیمت‌های ملزومات خارجی است.

    مدیر فروشگاه تهرانوی در پایان اظهار داشت: وضعیت صنعت چاپ با بی‌ثباتی قیمت ارز غیرقابل‌ پیش‌بینی است. این روزها عزیزان و همکاران فعال در این بخش با انواع و اقسام مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ گران شدن کاغذ و عدم به‌روزرسانی دستگاه‌های این بخش ازجمله مسائلی است که می‌توان به آن اشاره داشت؛ در پایان تنها می‌توان به نتیجه‌بخش بودن مذاکرات برجام امیدوار بود.مدیر فروشگاه تهران

    مقاله قبلیحرکت اسمارتیز به سمت بسته بندی کاغذی
    مقاله بعدیثبت نام ناشران متقاضی دریافت کاغذ ایرانی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.