کلنگ کارخانه کاغذ از کربنات کلسیم ازنا زده شد

    0
    67
    کاغذ از کربنات کلسیم

    عملیات اجرایی واحد تولیدکننده کاغذ از کربنات کلسیم روز دوشنبه در منطقه ویژه اقتصادی ازنا با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی آغاز شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ دوشنبه‌ (۷ شهریورماه) با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، فرهاد زیویار استاندار لرستان، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان ازنا کلنگ کارخانه تولید کاغذ از کربنات کلسیم ازنا در لرستان به زمین زده شد.

    گفتنی است که این واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا و در مساحت ۵۰ هزار مترمربع و اعتبار ۹۸۶ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد. طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم در زمان بهره برداری در سال ۱۴۰۲ برای ۳۰ نفر اشتغالزایی می کند.

    در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح استاندار لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

    کاغذ از کربنات کلسیمدر سفر معاون رئیس جمهور به لرستان فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد و قرار است آیین افتتاح تصفیه خانه منطقه ویژه اقتصادی ازنا، بهره برداری از پنج کیلومتر مسیر چهارخطه ازنا – شازند نیز انجام شود.

    کاغذ از کربنات کلسیمهمچنین حضور در گلزار شهدای الیگودرز، افتتاح پارک خانواده، افتتاح ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلنگ زنی پروژه آلیاژ فخر الیگودرز با ظرفیت هفت هزار تن و بهره برداری از طرح آبیاری نوین در سطح ۱۴۰ هکتار اراضی شهرستان الیگودرز از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی خواهد بود.

    بیشتر بخوانید: احداث ۷ کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک در کشور

    ۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، هفته دولت امسال در استان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌ شود.

     

    مقاله قبلینشست هم اندیشی صنایع خلاق و فناوری های نرم برگزار شد
    مقاله بعدیتعاونی انجمن ناشران آموزشی تشکیل می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.