مدیرعامل شرکت‌ های‌پک: حضوری پررنگ پس از سه سال غیبت موجه

    0
    202
    شرکت‌ های‌پک

    مدیرعامل شرکت‌ های‌پک: جابه‌جایی ماشین‌آلات چاپ در سطح شهر به دلیل مسئله طرح ترافیک به‌سختی و با مشکلات زیادی همراه است، نمایشگاه شهر آفتاب به دلیل بیرون بودن از طرح ترافیک این معضل را ندارد.

    سیدحسین صالحی مدیرعامل شرکت‌ های‌پک است. این شرکت در حدود ۳۰ سال است که در بخش مربوط به ماشین‌های چاپ فعالیت می‌کند. وی درباره چگونه برگزار شدن چهارمین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری به خبرنگار  چاپ و نشر آنلاین گفت: ما معمولاً در تمامی نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنیم، هم‌اکنون نیز چهارمین دوره است که در این آوردگاه حضور پیدا کرده‌ایم. شرکت‌ های‌پک

     شرکت‌ های‌پکشرکت‌ های‌پک

    وی در ادامه افزود: این آوردگاه به دلیل پاندومی کرونا سه سال برگزار نشد و این اولین دوره حضور ما بعد از شیوع بیماری کرونا است. باید بگویم تا این لحظه از حضورمان در این آوردگاه راضی هستیم چراکه بسیار تخصصی است. افرادی که حضور پیدا کرده‌اند همگی با برنامه و هدف بودند، یعنی می‌دانستند از شرکت در نمایشگاه چه می‌خواهند؛ ازاین‌رو ما توانستیم ارتباط و تعامل خوبی و با فعالان حوزه کاری خود داشته باشیم. درمجموع من از نمایشگاه آفتاب به دلیل شرایط و موقعیت مکانی‌اش راضی هستم. جابه‌جایی ماشین‌آلات چاپ در سطح شهر به دلیل مسئله طرح ترافیک به‌سختی و با مشکلات زیادی همراه است، نمایشگاه شهر آفتاب به دلیل بیرون بودن از طرح ترافیک این معضل را ندارد. شرکت‌ های‌پک

    بیشتر بخوانید: بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از چاپخانه های استان

    مدیرعامل شرکت های پک با اشاره به تاریخ‌های نزدیک برگزاری نمایشگاه‌های مربوط به صنعت چاپ بیان داشت: یکی از مشکلاتی که ما برای حضور در این آوردگاه‌ها داریم آن است که این نمایشگاه‌ها در تاریخ‌های بسیار نزدیک به هم برپا می‌شوند. این مطالب باعث می‌شود تا خیلی از همکاران انگیزه و توانشان را برای شرکت در نمایشگاه‌ها از دست بدهند؛ به این معنا که باید مدام در سفر باشند و فرصتی برای ریکاوری مجموعه‌هایشان پیدا نخواهند کرد.

    وی افزود: یکی از اهداف شرکت‌ها برای حضور در این آوردگاه‌ها معرفی دستاوردها و نوآوری‌های جدیدشان است. برپایی نمایشگاه‌ها به آن ترتیبی که عرض کردم باعث کاهش کارکرد مجموعه‌ها در این زمینه خواهد شد؛ یعنی با این توالی حضور، حرف چندانی برای گفتن در آوردگاه نخواهند داشت. مسئولان برگزاری نمایشگاه‌ها باید فضایی برای تنفس به مجموعه‌ها بدهند. رقابت و چشم و هم‌چشمی در این خصوص باید از بین برود و باید حداقل پنج تا شش ماه بین هر نمایشگاهی فاصله بگذارند تا مشتریان خسته نشوند و انگیزه خود را از دست ندهند.

    مدیرعامل شرکت‌ های‌پک؛ ضعیف در بخش خدمات

    صالحی با مثبت خواندن برپایی این آوردگاه افزود: بعد از چند سال توقف به دلیل شیوع بیماری کرونا این آوردگاه به‌صورت قوی برگزار شد، ما توانستیم بسیاری از ماشین‌آلاتمان را ارائه و به فروش برسانیم. دوستان و همکاران نیز بسیار مشتاق بودند تا ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های جدید را ببینند.

    مدیرعامل های‌پک اظهار داشت: با توجه به شناختی که بنده از شخصیت برگزارکنندگان نمایشگاه دارم تمامی نقاط قوتی که عرض کردم به همت حضور آنان عملی شده است؛ با این‌همه مسئله‌ای که تمامی غرفه‌داران به آن اذعان دارند مسئله خدمات نمایشگاه آفتاب در خصوص تأمین غذای شرکت‌کنندگان است. رستوران عملکرد بسیار بدی در خصوص ارائه خدمات به بازدیدکنندگان داشت به‌شکلی که اکثر مهمانان ما گرسنه و ناهار نخورده از نمایشگاه رفتند.

    مقاله قبلیکیفیت چاپ و طراحی ایران در مسیر پیشرفت
    مقاله بعدیوزیر آموزش‌ و پرورش بر استفاده از کاغذ تولید داخلی تاکید کرد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.