مدیرعامل شرکت توان ماشین پویا معتقد است که اگرچه بازدیدکنندگان چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری خوب بوده اما اطلاع رسانی کافی نبوده است.
مجموعه توان ماشین پویا یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ماشینآلات صنعت چاپ و بستهبندی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و همواره در جهت تولید محصولات باکیفیت و ارائه راهکارهای کارآمد برای مشتریان خویش گام برداشته است.
توان ماشین پویا با ۲۵ سال سابقه در کار طراحی بر اساس نیاز مشتری و ساخت ماشینآلاتی بوده است که در کشور نمونههایشان وجود ندارد.
احسان سجادیان مدیرعامل شرکت توان ماشین پویا در گفتوگوی کوتاهی با مجله چاپ و نشر درباره چگونگی برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه چاپ، بستهبندی و فرآوری گفت: تعداد بازدیدکنندگان این دوره نسبت به نمایشگاههای دیگر کمتر بود اما همان تعداد بازدیدکننده نیز متخصص بوده و با هدف در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند. ما توانستیم اطلاعاتمان را به اشتراک بگذاریم و به اطلاعات جدیدی نیز دست بیابیم.
بیشتر بخوانید: قوانین برای شرکتهای واردکننده صنعت چاپ تغییر کند
وی افزود: فضای باز این آوردگاه برای ورود ماشینآلات از نقاط قوتی بود که میتوان به آن اشاره کرد اما مدیریت نمایشگاه میتوانست از خیلی جهات بهتر باشد؛ ازجمله فقدان اطلاعرسانی کافی که در این آوردگاه کاملاً محسوس بود، ما مشتریانی از شرکتهای خارجی داشتیم که به دلیل عدم آگاهی نتوانستند در آوردگاه شرکت کنند.