ساماندهی چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال با همکاری وزارت ارشاد

    0
    54
    چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال

    اعضای هیئت مدیره اتحادیه لیتوگرافان با معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند، در این دیدار موضوعات مختلفی مثل ساماندهی چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال و لزوم توجه به حوزه آموزش مطرح شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ مجتبی معراج‌ محمدی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران با اشاره به دیدار اعضای هیئت‌ مدیره اتحادیه لیتوگراف، مهر و پلاک، اسکرین و چاپ دیجیتال با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این دیدار ابتدا آمادگی خود بر هر نوع همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کردیم و در ادامه سایر اعضاء برنامه ‌های اتحادیه را در سه محور توسعه آموزش، ارائه خدمات مشاوره و توانمندسازی اعضای صنفی و ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی معرفی کردند. چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال

    چاپخانه ‌های چاپ دیجیتالساماندهی چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال و ساماندهی کانون ‌های فعال شهر

    وی با اشاره به نکات مهمی که در این نشست به آن پرداخته شد، ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده، ساماندهی چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال و ساماندهی کانون ‌های فعال شهر تهران شهر تهران بود که تاکید شد باید هرچه سریع ‌تر با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

    محمدی افزود: بخش دیگر این دیدار به بحث تاسیس مدرسه مجازی چاپ و برگزاری سمینار بین‌المللی چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش رو اختصاص داشت که با استقبال معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد همراه شد.

    وی از اعلام آمادگی اتحادیه لیتوگرافان برای ارائه ظرفیت ‌های کارشناسی و نخبگانی در تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خبر داد و گفت: در ادامه  نیز نکاتی درباره موضوع تسهیل در ضوابط صنفی با اداره کل ارشاد استان تهران به‌عنوان مجری قوانین و دستورالعمل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد.

    محمدی با اشاره به صحبت‌های یاسر احمدوند در این دیدار، عنوان کرد: معاون امور فرهنگی، حمایت خود از هرگونه آموزش در حوزه چاپ را اعلام کرد و برای انجام طرح‌ها و کارهای مختلف در حوزه آموزش قول همکاری داد و این موضوع را یکی از ویژگی‌های اتحادیه لیتوگرافان برشمرد که از معدود مواردی است که اتحادیه‌ها به امر آموزش توجه جدی و اساسی دارند.

    به گفته وی، احمدوند در این دیدار درباره ساماندهی چاپخانه های چاپ دیجیتال و تبلیغات یادآور شد که این مساله جزء ضرورت ‌های وزارتخانه است و ساماندهی آن ‌ها کمک می‌کند از تخلفات در حوزه نشر جلوگیری کنیم.

    بیشتر بخوانید: فراخوان عضویت در کمیسیون های تخصصی اتحادیه لیتوگراف منتشر شد

    محمدی در پایان به بخش دیگر صحبت‌‌ های معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد اشاره کرد و گفت: احمدوند بر ضرورت برنامه‌ریزی برای ساماندهی مراکز فروش دستگاه‌ های چاپ دیجیتال تاکید کرد که با استقبال هیئت‌مدیره اتحادیه قرار گرفت و نکته مهمی که در این نشست اتفاق افتاد، این بود که معاون فرهنگی از اراده هیئت مدیره بر همکاری و تعامل بیشتر با وزارتخانه به عنوان متولی صنعت چاپ استقبال کرد تا با کمک بخش خصوصی و دولت مشکلات پیش پای صنف برای توسعه این صنعت برداشته شود.

    چاپخانه ‌های چاپ دیجیتال

    مقاله قبلیمسئولان به تولید داخلی ماشین آلات چاپ بها بدهند
    مقاله بعدیرونمایی از فناوری جدید چاپ امنیتی لیبل در لیبل اکسپو آمریکا

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.