انتقادات و پیشنهادات مدیر بازرگانی شرکت نوژان پک از نمایشگاه شیرینی و شکلات
مدیر بازرگانی شرکت نوژان پک ضمن بیان اینکه نمایشگاه شیرینی و شکلات پس از پشت سر گذاشتن دوران کرونا به نحوی مطلوب برگزار شد بر ضرورت ایجاد جذابیت بیشتر برای چنین نمایشگاه هایی تاکید کرد.
سیدحسین لطفی مدیر بازرگانی شرکت نوژان پک است. این مجموعه کار خود در زمینه تولید نایلکس و سلفون را از سال ۵۵ آغاز کرده است و هماکنون در زمینه چاپ فلکسو نیز فعالیت میکند. وی درباره چگونگی کیفیت برگزاری بیست و یکمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات به خبرنگار مجله چاپ و نشر گفت: این آوردگاه پس از سه سال کمرونقی بهسبب بیماری کرونا اکنون با بازخوردی بهتر برگزار شد و قاعدتاً نباید انتظار بالایی از آن داشت، بااینحال تعداد شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان بالا بود.
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از موارد مهمی که باید به آن پرداخته شود توجه به بخش برونمرزی است؛ متأسفانه جای خالی شرکتهای خارجی در این رویداد کاملاً محسوس بود. بازدیدکنندگانی از کشورهای چین و روسیه داشتیم اما به این امر مهم باید در سطح کلان پرداخته شود.
به گفته مدیربازرگانی شرکت نوژان پک مسئولان میتوانند با ایجاد یکسری جذابیتهایی مانند تخفیفهای ویژه، بازرگانان خارجی را ترغیب به شرکت در نمایشگاه کنند، این موضوع باعث میشود بر کلاس نمایشگاه نیز افزوده شود.
بیشتر بخوانید: صنعت بسته بندی با شرط بهبود اقتصاد کشور پویا خواهد بود
لطفی خاطرنشان کرد: شرکتکنندگان داخلی مانند ما نیز با دیدن حضور پررنگ بازرگانان کشورهای خارجی باانگیزه و قدرت بیشتری در سالهای بعد در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. همانطور که میدانید حوزه کاری ما صادرات محور است، به همین دلیل باید تمام سعیمان را در جذب شرکتکنندگان خارجی بکنیم. اطلاعرسانی قوی در کشورهای هدف میتواند یکی دیگر از راهکارهای جذب بخش بینالملل باشد.