عضو هیئت‌مدیره پوشینه توسعه کسری: تبلیغات و بازاریابی مهم‌ ترین هدف است

    0
    216
    پوشینه توسعه کسری

    عضو هیئت‌مدیره پوشینه توسعه کسری بیان کرد: مخاطب هدف ما شرکت‌ های داروسازی هستند، تبلیغات و بازاریابی مهم‌ ترین هدفی است که برای حضور در این نمایشگاه دنبال می‌ کنیم.

    شرکت پوشینه توسعه کسری با اهداف تولید انواع فیلم‌های PVC سخت و نیمه سخت (PVC / PVC-PE / PVDC) مورداستفاده شرکت‌های داروسازی و بسته‌بندی در سال ۱۳۸۵ پایه‌گذاری و در مهرماه ۱۳۸۵ به تولید انبوه رسید. عباسعلی حقیقت‌ خواه؛ عضو هیئت‌مدیره پوشینه توسعه کسری درباره فعالیت این شرکت اظهار داشت: با توجه به مصرف روزافزون اقلام دارویی و بسته‌ بندی در کشور، تولید فویل PVC گرید دارویی از مهم‌ ترین اهداف این شرکت است.

    وی با بیان اینکه پوشینه توسعه کسری دومین دوره‌ ای است که در نمایشگاه ایران فارما حضور دارد، اظهار داشت: از آنجا که مخاطب هدف ما شرکت‌ های داروسازی هستند، تبلیغات و بازاریابی مهم‌ ترین هدفی است که برای حضور در این نمایشگاه دنبال می‌ کنیم.

    بیشتر بخوانید: رئیس هیئت‌مدیره شرکت پیواژ: بهداشت کار موضوعی مهم در بسته‌ بندی دارو است

    حقیقت‌خواه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایشگاه خوب و پرباری بود و توانستیم ارتباطات خوبی با همکاران داشته باشیم. تنها انتقاد مربوط به نظافت سالن و مشکلات مربوط به رفت‌ و آمد به این نمایشگاه است که امیدواریم برای دوره‌ های بعدی به این نکات توجه شود.

    پوشینه توسعه کسریپوشینه توسعه کسری

    مقاله قبلیکتاب «آشنایی با چاپ و نشر کتاب» منتشر شد
    مقاله بعدیتولید کاغذ از سنگ در زنجان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.