مدیر مجتمع چاپ مهیار و بیست و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران
مدیر مجتمع چاپ مهیار با بیان اینکه مسئولان و غرفه گزاران ساکنان یک کشتی هستند که می توانند به رشد نمایشگاه کمک کنند، برگزاری بیست و نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران را مطلوب ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، مهدی کاظمی مهیاری مدیر مجتمع چاپ مهیار است. مجموعه وی در حوزه چاپ فرمهای اداری، بانکی و ارگانی فعالیت می کند. او که ۱۰ سال است بهصورت مستمر در این نمایشگاه شرکت یافته درباره چگونگی کیفیت برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته بیان داشت: حضور من در نمایشگاه با یک غرفه دوازده متری بود اما در حال حاضر با ۱۲۰ متر غرفه در این رویداد شرکت کرده ایم و این خود نشاندهنده پیشرفتی است که مجموعه ما طی این سال ها به دلیل تجربه هایش به دست آورده است.
وی با اشاره به مهم خواندن زمان برگزاری چنین رویدادهایی بیان داشت: هزینه هایی که ما برای یک غرفه ۱۲۰ متری پرداخت میکنیم چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان می شود و انتظار داریم که در برابر این هزینه ها بازخورد مناسبی نیز دریافت کنیم. متأسفانه امسال ما فقط یک روز جمعه تعطیلی را در بازه برگزاری نمایشگاه داشتیم. مسئولان برگزاری این رویداد مهم چاپی کشور باید طوری عمل کنند تا زمان برپایی این آوردگاه در تعطیلات آخر هفته قرار بگیرد؛ بهاینترتیب بازدیدکنندگان نیز میتوانند با فراغ بال بیشتری به بازدیدهایشان برسند و ما نیز نمایشگاهی از هر لحاظ پربارتر را شاهد باشیم.
مدیر مجتمع چاپ مهیار اظهار داشت: هدف ما از شرکت در نمایشگاه یافتن مشتری جدید نیست؛ ما انتظار داریم مشتری ها در این جایگاه بیایند و نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان را به ما منتقل کنند؛ تا بتوانیم در ادامه بنا بر رهنمودهای آنان خودمان را تصحیح کنیم.
کاظمی مهیاری بیان داشت: زمانی شما می توانید در نمایشگاه بهخوبی دیده شوید که در طی سالیان متوالی در یک جای مشخص و با یک غرفهآرایی مشخص حضور پیدا کنید. این مسئله باعث می شود تا هم برند شما تصویب شود و هم مشتری بداند کی و کجا میتواند به شما دسترسی پیدا کند.
بیشتر بخوانید: نمایشگاه فرصتی برای برندسازی است
مدیر مجتمع چاپ مهیار در پایان افزود: باید توجه داشت که ما فعالان صنعت چاپ اعم از غرفه گذار و مسئول برگزاری، همگی روی عرشه ی یک کشتی نشسته ایم. هرسال که می گذرد هم ما بهعنوان شرکت کننده بر تجربیاتمان افزوده می شود و هم مسئولان برگزارکننده نمایشگاه متوجه می شوند چطور می توانند بهتر عمل کنند. پیشرفت ما پیشرفت آنها است و با تمام این احوالات می توان پیشرفت محسوسی را در کیفیت برگزاری این رویداد احساس کرد.