سرپرست فروش رما پک: شکل گیری تعاملات قوی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد

    0
    64
    رما پک

    سرپرست فروش رما پک بیان داشت: مجموعه ما روی کار در استان خراسان رضوی برنامه ریزی کرده است. مشتریان معمولا سخت اطمینان می کنند، اما حضور دائم رما پک در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد سبب شد تا مجموعه های استان  بتوانند به ما اعتماد لازم را پیدا کنند.

    بیژن آصفی مقدم سرپرست فروش و ناظر چاپ رما پک است. وی که دوره چهارم حضور خود در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد را پشت سر گذارده است درباره چگونگی برپایی این رویداد مهم صنعت چاپ بیان داشت: این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته بهتر بود و ما توانستیم از ظرفیت مجموعه مان در این آوردگاه رونمایی کنیم.

    رما پکوی در ادامه افزود: ظرفیت های این آوردگاه بسیار بالاست، یکی از برنامه هایی که ما مد نظر داریم تاسیس شعبه ای از رما پاک در این استان است، رایزنی های لازم را با بزرگان این منطقه انجام داده ایم و به احتمال زیاد طی یکی دو سال آینده این مهم را عملی خواهیم کرد. ما نسبت به چند سال گذشته طرح های جدیدتری به بازار عرضه کرده ایم و با تمام مشکلاتی که در امر تولید وجود دارد از تمام توانمان کمک گرفته ایم تا بتوانیم در این صنعت حضور پر رنگی داشته باشیم.

    آصفی مقدم اظهار داشت: رما پک در حال حاضر با افغانستان و عراق در ارتباط است؛ با برند شکلات سازی شاندرمن همکاری دارد و طرح های خوبی برای این واحد تولیدی انجام داده، تعاملات بسیار خوبی نیز با عراق داشتیم، در همین راستا طرح های رما پک توانسته است انقلابی بسیار مثبت در زمینه طراحی بسته بندی محصولات این کشور ایجاد کند. رویال سویت یک کارخانه بزرگ تولیدکننده شکلات و شیرینی جات است و ما همکاری هایی بسیار خوبی با هم داشته ایم.

    بیشتر بخوانید: پنجمین همایش تجلیل از فعالان صنعت چاپ چهارمحال و بختیاری برگزار شد

    وی افزود: واحد تولیدی ما در کرج شناخته شده است. هولدینگ باراکا ظرفیت بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل برنامه داریم تا قیمت تمام شده مان را به شکلی پیش ببریم که مشتریانمان بتوانند هزینه های خود را به گونه ای تنظیم کنند که مبلغ پرداختی برای حمل و نقل برایشان به صرفه باشد.

    آصفی مقدم اظهار داشت: استان خراسان رضوی از نظر چاپ ضعیف نیست، به لحاظ استراکچر و جعبه سازی و همچنین در زمینه بسته بندی اندکی ضعیف عمل کرده و نیز چاپخانه آستان قدس رضوی با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد رشد لازم را نکرده است.

    سرپرست فروش رما پک: اعتماد سازی در نمایشگاه

    سرپرست فروش رما پک بیان داشت: مجموعه ما برای فعالیت در استان خراسان برنامه ریزی کرده است. مشتریان معمولا سخت اطمینان می کنند، اما حضور دائم رما پک در این آوردگاه سبب شد تا مجموعه های استان خراسان بتوانند به ما اعتماد لازم را پیدا کنند، به گونه ای که اگر ما در ابتدای کار ۵۰ درصد پیش پرداخت طلب کنیم به راحتی می پذیرند چرا که چندین سال حضور مجموعه رما پک در این نمایشگاه تخصصی را دیده اند و اعتماد لازم برایشان ایجاد شده است.

    وی در ادامه اظهار داشت: بازخورد مثبت از حضور در دوره های قبل نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد باعث شد به فکر ایجاد شعبه ای از مجموعه رما پک در استان خراسان رضوی بیافتیم. بنده با تجربه ای ۳۰ ساله در زمینه چاپ، وقتی سال دوم در یک آوردگاه حضور پیدا می کنم متوجه می شوم که آیا پتانسیل های لازم برای ادامه را دارد یا خیر؛ از همین رو می توانم بگویم که این استان ظرفیت های لازم را برای ادامه همکاری دارد. تعامل های لازم را با مجموعه های قوی انجام داده ایم و می دانیم که می توانیم در این حوزه انرژی، وقت و سرمایه گذاری داشته باشیم و بازخوردهای خوبی نیز دریافت کنیم.

    آصفی مقدم بیان داشت: ما در این صنعت حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی نیازمند حمایت هستیم. در تامین مقوا، سلفون، چسب و فویل طلا دچار مشکل هستیم؛ به دلایل معضلاتی که به دلیل تحریم ها داریم نمی توانیم روی استفاده از یک مقوای خاص با قیمت ثابت برای بیش از سه ماه حساب کنیم. قیمت مقوا همه جای دنیا کیلویی یک دلار است. جعبه ای که دو سال پیش با قیمت ۶ هزار تومان تولید می شد امسال با قیمت ۲۱ هزار تومان عرضه می شود.

    وی خاطرنشان کرد: بازخورد موضوع ذکر شده در بالا کم شدن میزان سفارشات از طرف مشتری و ایجاد رکود در چرخه اقتصادی کشور است. متاسفانه تامین کنندگان مواد اولیه هر قیمتی که بخواهند ارائه می دهند، گاهی نیز از ارائه محصولات مورد نیاز تولیدکنندگان خودداری می کنند و بازار را تشنه نگاه می دارند؛ در حالی که آن مواد اولیه در بازار موجود است اما احتکار می کنند وقتی بر اساس افزایش تقاضا قیمت ها بالا می رود؛ آن زمان مواد اولیه را با قیمت مد نظر خودشان در بازار ارائه می دهند. اگر دولت به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشد و این معضلات را حل کند می توانیم بازار کل کشورهای همسایه را در اختیار داشته باشیم.

    مقاله قبلیپرسونای برند (Brand Persona) چیست؟ 
    مقاله بعدیبخش تولیدداخلی و کمبود در ارائه تسهیلات بانکی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.