مدیرکل چاپ و نشر از یک چاپخانه در شهرستان گرمسار بازدید کرد

    0
    51
    معافیت از مالیات بر ارزش افزوده صنعت چاپ علی اکبر ابراهیمی

    اعطای مجوز چاپخانه به یک فعال چاپی از سوی مدیرکل چاپ و نشر ارشاد 

    مدیرکل چاپ و نشر معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان گرمسار از یک چاپخانه در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، علی اکبر ابراهیمی در بازدید از چاپخانه شرکت طنین افق شرق ایرانیان با مدیران این چاپخانه دیدار و در جریان فعالیت ها و مسایل و مشکلات این واحد چاپی قرار گرفت.

    مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید همچنین مجوز چاپ افست را به علیرضا نشاطی اصل مدیر مسوول این چاپخانه اعطا کرد.

    مدیرکل چاپوی در ادامه سفر به شهرستان گرمسار همچنین با حسن معینیان جانباز ۲۰ درصد و برادر شهید گرانقدر «زین العابدین معینیان» دیدار و از مقام ایثارگران و شهدا تجلیل کرد. این جانباز که راوی دفاع مقدس است در عرصه فرهنگ نیز چندین کتاب تالیف و به چاپ رسانده است و از فعالان اهل قلم شهرستان گرمسار است.

    در این برنامه ها رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، کارشناس چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

    بیشتر بخوانید: وجود ۶۱ مجوز چاپخانه در خراسان جنوبی

    لازم به توضیح است مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان سمنان امروز از چندین چاپخانه در شهرستانهای مختلف این استان بازدید و در جریان روند فعالیت ها و پیشرفت صنعت چاپ استان سمنان قرار خواهد گرفت. در استان سمنان قریب ۱۲۰ چاپخانه افست و دیجیتال فعال است.

    مقاله قبلیطراح شرکت چاپ ملل: دعوت از افراد حرفه ای برای حضور در نمایشگاه
    مقاله بعدیکاهش حقوق گمرکی مواد اولیه اعمال می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.