طراح شرکت چاپ ملل: دعوت از افراد حرفه ای برای حضور در نمایشگاه

    0
    82
    چاپ ملل

    طراح شرکت چاپ ملل: برای ما حضور هیئت‌های تجاری از همه‌چیز مهم‌تر است. حضور ویز صنعت و معدن افغانستان برای کلیت وضعیت اقتصادی مشهد خوب است اما برای تولیدکننده مواجه مستقیم با خود تاجر اهمیت دارد.

    حامد زرابی مسئول کنترل کیفی و طراحی شرکت چاپ ملل است. این کارخانه فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرد و هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید چاپ جعبه در شرق کشور محسوب می شود. چاپ ملل توانایی تولید یک‌ میلیون جعبه در طول روز را‌‌ نیز دارد. بیش از ۵۰ درصد کارهای این واحد تولیدی به کشورهای افغانستان، تاجیکستان و عراق صادر می‌شود.

    چاپ مللوی درباره چگونگی برپایی نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد به خبرنگار مجله چاپ و نشر گفت: مشهد بزرگ‌ترین قطب صنعت چاپ شرق کشور است. آنچه در نمایشگاه امسال مشاهده کردیم تکرار سال‌های گذشته بود. انتظار ما از این رویداد مهم صنعت چاپ بیش از این‌هاست؛ باید از تجار کشورهای دیگر در قالب هیئت‌های تجاری برای حضور در چنین نمایشگاه‌هایی دعوت به عمل‌آورده شود. این مهم نیز باید با اسپانسری خود نمایشگاه انجام شود. مطمئناً رقبا و همکاران زیادی با این کار جذب نمایشگاه خواهند شد و دلیل شرکت نکردن بسیاری از چاپخانه‌داران نیز عدم بازدهی در همین خصوص است.

    چاپ مللمهمترین دلیل حضور چاپ ملل در نمایشگاه برندیندیگ است

    زرابی در ادامه بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل حضور ما در نمایشگاه معرفی برندمان است. چنین رویدادی باعث دیده شدن برند مجموعه ها می‌شود.

    وی درباره حضور وزیر صنعت و معدن افغانستان در نمایشگاه اظهار داشت: برای ما حضور هیئت‌های تجاری از همه‌چیز مهم‌تر است. حضور این عزیزان برای کلیت مشهد خوب هست اما برای تولیدکننده مواجه مستقیم با خود تاجر اهمیت دارد.

    بیشتر بخوانید: مدیرمجموعه سنیپک: نمایشگاه ها نیازمند تبلیغات

    زرابی در پایان افزود: انتظار ما از مسئولان  بالا بردن کیفیت نمایشگاه است. باید این آوردگاه‌ها را به‌صورت تخصصی‌تر بر پا کنند؛ و از کسانی که با فعالیت ما آشنا  و حرفه‌ای هستند دعوت به عمل‌آورده شود تا در این رویداد حضور پیدا کنند. همه‌چیز در این آوردگاه از جمله نظم، سیستم گرمایشی و تهویه خوب بود، انتظار ما حضور افراد حرفه‌ای در نمایشگاه است.

    مقاله قبلیبرخورد وزارت ارشاد با ناشران و کتابفروشان
    مقاله بعدیمدیرکل چاپ و نشر از یک چاپخانه در شهرستان گرمسار بازدید کرد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.