مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفن: نمایشگاه مشهد نیازمند آسیب شناسی

    0
    77
    ماشین‌سازی حرفه‌وفن

    مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفن: مسئولان باید آسیب‌شناسی انجام دهند و ببینند چرا تولیدکنندگان و افراد متخصصی که دستی در این صنف دارند از حضور در آوردگاه خودداری کردند.

    رضا داوودی مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفن چهارمین دوره حضور خود در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد را پشت سر گذارده است. وی درباره چگونگی برپایی این آوردگاه به مجله چاپ و نشر  گفت: نمایشگاه امسال مانند نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برپا شد، نقطه قوتی که بتوان گفت در این دوره به چشم می‌آمد مشاهده نکردم.

    مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفنوی در ادامه افزود: شهر مشهد یکی از قطب‌های بزرگ صنعت بسته‌بندی کشور است. توقع من با توجه به افراد توانمندی که در این استان فعال هستند خیلی بیش از این‌ها  بود. بسیاری از مشتریان ماشین‌سازی حرفه‌وفن در شهر مشهد ساکن هستند ولی متأسفانه ۸۰ درصد مشتریان ما در آوردگاه حضور نداشتند. وقتی ما از شهر دیگری در این رویداد حضور پیدا می‌کنیم انتظار داریم تا افراد متخصص و حرفه‌ای این حوزه را هم ببینیم.

    مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفن اظهار داشت: پتانسیل‌های صنعت چاپ در مشهد خیلی بیش از این‌هاست؛ نمایشگاه ویترنی است برای نمایش قدرت یک منطقه درباره حوزه فعالیتش. می‌توان با سرمایه‌گذاری و اطلاع‌رسانی قوی آوردگاهی به‌مراتب قوی‌تر و در شان صنعت چاپ این شهر برپا کرد.

    ماشین‌سازی حرفه‌وفن

    مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفن: آسیب شناسی در برپایی نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد

    داوودی افزود: مسئولان باید آسیب‌شناسی انجام دهند و ببینند چرا تولیدکنندگان و افراد متخصصی که دستی در این صنف دارند از حضور در این آوردگاه خودداری کردند.

    بیشتر بخوانید: طراح شرکت چاپ ملل: دعوت از افراد حرفه ای برای حضور در نمایشگاه

    مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفن در پایان بیان داشت: اگر گله یا انتقادی است برای پیشرفت نمایشگاه است. باید یکسری امکانات برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شود تا انگیزه برای حضور در نمایشگاه بالا رود؛ جلسه‌های توجیهی برگزار و صنعت گران برای حضور ترغیب شوند. پتانسیل این شهر خیلی بیش از این‌هاست. یک بازرگان خارجی از طریق نمایشگاه توان سنجی می‌کند. به همین دلیل باید در حد شان و پتانسیل‌های این استان عمل شود. امیدواریم در سال‌های آینده با آسیب شنای صحیح به رفع مشکلات پرداخته و شاهد برگزاری نمایشگاه درخور قدرت و توانایی صنعت گران این شهر باشیم.

    مقاله قبلیبرنامه ریزی برای تولید کاغذ نشر برای سال آینده
    مقاله بعدیمدیر ورق‌سازی و کارتن سازی  چاپ کوثر گناباد: نمایشگاه فرصتی برای آشنایی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.