آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

    0
    110

    هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل امور چاپ و نشر وزارت ارشاد، دکتر علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران، غلامرضا شجاع مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان و جلال ذکایی نایب رئیس اتحادیه لیتوگراف و کانون‌های تبلیغاتی آغاز به کار کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از اخبار نمایشگاه ها، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور ۱۰۲ شرکت داخلی در سالن های ۸-۹ و ۱۰-۱۱ در فضای نمایشگاهی به وسعت ۶ هزار متر مربع برپا شده است.

    هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابستهدر این نمایشگاه، شرکت های فعال در زمینه دستگاه ها و ملزومات چاپ، هدایای تبلیغاتی و تجاری، دستگاه ها و ماشین آلات لیزر و حکاکی استندهای تبلیغاتی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تجهیزات صوتی و تصویری عکاسی و تکنولوژی و نورپردازی زینتی و روشنایی ماشین آلات چاپ مسطح، پوشش دیوارنما، فعالیت های علمی و تحقیقاتی از آخرین دستاوردها و توانمندی های خود رونمایی می کنند.

    بیشتر بخوانید: نشست خبری هجدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته برگزار شد

    هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تا روز ۲۲ آذرماه در ساعت ۸ تا ۱۵ عصر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

    مقاله قبلیمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: وزارت ارشاد مدافع فعالان حوزه چاپ
    مقاله بعدیاعلام آمادگی تامین ۲۰ هزار تن کاغذ تحریر توسط صنایع کاغذ پارس

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.