مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین: ادغام به‌منظور ارتقاء

    0
    78
    ایرانیان نوشت‌افزار آرین

    مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین: یکی از مسائلی که باید باقدرت بیشتری در سال آینده ظاهر شود به امر تبلیغات مربوط می‌شود. برندهای قدرتمندی در حوزه ما وجود دارند که جایشان در آوردگاه امسال خالی بود. مسئولان برپایی آوردگاه می‌توانند با تبلیغات مؤثر از این عزیزان دعوت کنند تا در نمایشگاه حضورداشته باشند.

    محمدعلی خرم‌دل، مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین با برند انحصاری سلنا است که به‌صورت تخصصی روی تولید لوازم‌التحریر کار می‌کند. سلنا تقریباً یک سال و نیم است که به‌صورت عملی فعالیت می‌کند و اولین دوره حضور خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی تهران پشت سر گذارده است. تخصص اصلی برند سلنا تولید خودکار و ماژیک است. 

    ایرانیان نوشت‌افزار آرین

    ایرانیان نوشت‌افزار آرینوی درباره کیفیت برپایی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی تهران بیان داشت: همان‌طور که می‌دانید این نمایشگاه بعد از دوره سخت کرونا برپاشده است و به همین دلیل انتظار ما خیلی بیشتر از چیزی بود که مشاهده کردیم. انتظار داشتیم همکاران و بازدیدکنندگان بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

    مدیر بازرگانی برند سلنا در ادامه افزود: این رویداد به نام نمایشگاه تبلیغات برپا شد اما تبلیغات بسیار کم بود. یکی از اشتباهات بزرگی که مسئولان انجام داده بودند برپایی نمایشگاه تبلیغات به‌صورت مجزای از آوردگاه چاپ بود. این دو حوزه به‌شدت به یکدیگر مربوط می‌شوند. افرادی که در حوزه تبلیغات کار می‌کنند به صنعت چاپ وابسته هستند و بالعکس؛ بهترین کاری که در سال آینده مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانند انجام دهند ادغام این دو رویداد مهم اقتصادی با یکدیگر است؛ به‌این‌ترتیب امکان تعامل میان دوبخشی که به‌شدت به یکدیگر وابسته هستند فراهم می‌شود.  ایرانیان نوشت‌افزار آرین

    مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین: جای خالی تبلیغات در نمایشگاه تبلیغات 

    مدیر بازرگانی ایرانیان نوشت‌افزار آرین شرکت تولیدی و بازرگانی لوازم التحریر ایرانی  اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید باقدرت بیشتری در سال آینده ظاهر شود به امر تبلیغات مربوط می‌شود. برندهای قدرتمندی در حوزه ما وجود دارند که جایشان در آوردگاه امسال خالی بود. مسئولان برپایی آوردگاه می‌توانند با تبلیغات مؤثر از این عزیزان دعوت کنند تا در نمایشگاه حضورداشته باشند.

    ایرانیان نوشت‌افزار آرین چهار نمایشگاه صنعتی

    بیشتر بخوانید: مدیر سالنامه عرشیا: تبلیغات نیازمند نگرش علمی

    وی در پایان حضور بخش بین‌المللی را بسیار ضعیف دانست و افزود: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های این‌چنینی به‌منظور یافتن تعاملات، معرفی برند و تجدید میثاق با مشتریان قدیمی و آشنایی با مشتریان جدید حضور پیدا می‌کنند؛ با وجود آن‌که نمایشگاه حاضر نتوانسته انتظارات را در حد معمول پاسخگو باشد اما به دلایلی که عرض کردم ما سال آینده نیز در این رویداد شرکت خواهیم داشت و امیدوار هستیم تا در سال آینده شاهد برپایی نمایشگاهی بهتر باشیم.مدیر بازرگانی ایرانیان نوشت‌افزار آرین

    مقاله قبلیاستفاده از بسته‌بندی‌های پلاستیکی در فست‌فودهای فرانسه ممنوع شد
    مقاله بعدیترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.