مراسم کلنگ زنی شهرک تخصصی چاپ و بسته بندی برگزار شد

    0
    51
    شهرک تخصصی چاپ و بسته بندی

    با حضور استاندار اردبیل کلنگ احداث شهرک تخصصی چاپ و بسته بندی شرکت آرتا شیران نگار به زمین زده شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل کلنگ احداث شهرک تخصصی چاپ و بسته بندی شرکت آرتا شیران نگار با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگراف کشور به زمین زده شد.

    سید حامد عاملی استاندار اردبیل در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از احداث شهرک تخصصی چاپ و نشر در استان اردبیل گفت: ما با تأمین منابع، تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت می‌کنیم و امیدواریم با راه‌اندازی این شهرک، صنایع مرتبط با چاپ و نشر به ویژه بسته‌بندی و برندسازی برای واحدهای تولیدی و صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این باره با اشاره به راه‌اندازی اولین شهرک تخصصی چاپ و نشر  با همکاری بخش خصوصی در استان اردبیل افزود: در سطح کشور سومین شهرک تخصصی چاپ و نشر بعد از خراسان و قم، در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که در شمالغرب کشور بی نظیر است

    شجاع رئیس شرکت تعاونی لیتوگراف نیز گفت: کلنگ‌زنی شهرک تخصصی چاپ و بسته بندی در استان اردبیل به عنوان استان مرزی را کاری ارزشمند در جهت پیشرفت صنعت چاپ توصیف کرد و گفت: با راه اندازی شهرک تخصصی چاپ و بسته بندی در استان مرزی چون اردبیل به راحتی می‌توانیم صادراتی را در حوزه چاپ و نشر و بسته‌بندی انجام داده و محصولات تولید شده این استان را با بسته‌بندی و برند مناسب در عرصه جهانی معرفی کرد.

    وی از پرداخت تسهیلات برای فعالان این عرصه و برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی بیشتر با صنعت چاپ خبر داد و افزود: در این زمینه اتحادیه اقدامات مؤثری را نیز آغاز کرده است.

    هاشم اروج‌زاده فعال و پیشکسوت صنعت چاپ در استان اردبیل نیز که از سرمایه‌گذاران صنعت چاپ و نشر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: سابقه چاپ در استان اردبیل به سال‌های طولانی باز می‌گردد و ما فراز و نشیب‌هایی را در صنعت چاپ شاهد بودیم ولی در مقایسه با سایر استان‌ها، عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه مشهود است.

    هاشم اروج‌زاده اضافه کرد: در شهر اصفهان به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در یکی از چاپخانه‌ها انجام شده در حالی که ما از چنین زیرساخت‌هایی بی‌بهره هستیم و آمده‌ایم تا در صحنه توان‌افزایی با تلاش مسئولان استانی، شهرک تخصصی صنعت چاپ و نشر را راه‌اندازی کنیم.

    بیشتر بخوانید: احداث شهرک چاپ اردبیل با هدف توسعه کار فرهنگی و اشتغالزایی

    وی بیان کرد: در حال حاضر به یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این حوزه در گام نخست نیاز داریم تا در سال‌های آینده بتوان با وارد کردن ماشین‌آلات مدرن در این بخش به سرعت کارها و فعالیت‌ها را به شایستگی انجام داد.

    شهرک تخصصی چاپ و بسته بندیشهرک تخصصی چاپ و بسته بندیشهرک تخصصی چاپ و بسته بندی

    مقاله قبلیکارخانه تولید کاغذ بیرجند و تامین روزانه ۳۰۰ تن کاغذ
    مقاله بعدیاهتمام ویژه‌ مجلس یازدهم به حل مسائل صنعت نشر

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.