مدیر محصول چاپیروس: شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حضور یابند

    0
    49
    مدیر محصول چاپیروس

    مدیر محصول چاپیروس: نمایشگاه برنامه ریزی خوبی داشت 

    مدیر محصول چاپیروس با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی دارای برنامه ریزی خوبی بود، پیشنهادهایی را برای برگزاری بهتر این رویداد ارائه کرد. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، بهنام کتابدار مدیر محصول چاپیروس است. وی که دومین دوره حضور خود در نمایشگاه تبلیغات را پشت سر گذارده است درباره کیفیت برپایی این آوردگاه بیان داشت: بعد از دو سال کرونا در این نمایشگاه شرکت داشتیم، پس از این غیبت طولانی حضور در این آوردگاه برای ما مطلوب بود. نسبت به نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی برنامه‌ریزی بهتری داشت، فرآیند گرفتن غرفه نیز نسبت به نمایشگاه چاپ راحت‌تر و منظم‌تر بود.

    وی اظهار داشت: چاپیروس از مشهد در این آوردگاه شرکت کرده‌ است؛ انتظار داشتیم نمایشگاه باشکوه تر بر پا شود و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشیم.

    کتابدار بیان داشت: شرکت برگزارکننده نمایشگاه برای جلب بازدیدکنندگان بیشتر می‌توانند برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشند؛ برای مثال می‌توانند برای حضور بعضی از بازدیدکنندگان خاص مانند شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه‌ای قائل شوند. معمولاً در نمایشگاه‌ها مکانی را برای شرکت‌های استارتاپی اختصاص می‌دهند. برای مثال در نمایشگاه چاپ دیجیتال به شرکت‌هایی مانند ما مکانی رایگان اختصاص داده بودند.

    مدیر محصول چاپیروسمدیر محصول چاپیروس افزود: دنیای جدید نیاز به استارتاپ هایی دارد که در عصر دیجیتال به صنعت‌های سنتی کمک کند تا خود را با تغییرات جدید هماهنگ کنند. صنعت گردشگری و تاکسی‌رانی شکل سنتی‌اش به‌طور کامل از بین رفته است. شرکت‌هایی مانند مجموعه ما بستری آماده می‌کند که شرکت های سنتی به‌راحتی بتوانند بدون درگیری وارد فضای دیجیتال شوند.

    بیشتر بخوانید: برپایی با شکوه نمایشگاه با تبلیغات موثر

    کتابدار اظهار داشت: نمایشگاه تهران از کل ایران بازدیدکننده دارد؛ به همین دلیل ترجیح می‌دهیم که در این آوردگاه حضور پیدا کنیم، نمایشگاه مشهد معمولاً بازدیدکنندگان محلی دارد که ما را می‌شناسند و اکثرشان از ما سرویس می‌گیرند.

    وی در پایان افزود: ما باید به بخش استارتاپ ها بها بدهیم. در همه صنایع یکسری استارتاپ ها فعال‌شده‌اند، این صنایع باید از این استارتاپ ها حمایت کند تا بتواند از حالت سنتی به دیجیتال وارد شوند. ما نیز در صنعت چاپ به حمایت بزرگان نیاز داریم. استفاده از خدمات ما حمایتی است که این عزیزان می‌توانند برای رشد و پشتیبانی از شرکت‌های استارتاپی انجام دهند.

    مقاله قبلیآیین اختتامیه نهمین جشنواره صنعت چاپ اردبیل برگزار شد
    مقاله بعدیاولین پاویون تخصصی سلولزی ایران در نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.