مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم: کمک اتاق های فکر به برگزاری باشکوه نمایشگاه تبلیغات

    0
    46
    مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم

    مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم گفت: مسئولان می توانند با برپایی جلسات و اتاق های فکر کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه کنند.

    شهاب عباس پور، مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم که حضور مداومی در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی دارد درباره کیفیت برپایی هجدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازایابی تهران گفت: نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل ضعیف عمل کرده بود، بسیاری از همکاران و دوستان ما در این دوره حضور پیدا نکرده بودند. مسئولان می‌توانستند با تبلیغات و برنامه‌ریزی بهتر نمایشگاه بهتری برگزار کنند و حداقل تعداد سالن‌ها را بیشتر کنند.

    مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم در ادامه افزود: نمایشگاه تبلیغات به همه اصناف مربوط می‌شود؛ زمان برگزاری نمایشگاه نیز با فصل پایانی سال مقارن شده است و بسیاری از شرکت‌ها برای تهیه هدایای تبلیغاتی و سالنامه‌هایشان به نمایشگاه سر می‌زنند، به همین دلیل تعداد بازدیدکنندگان خوب بود اما از این‌ جهت که مسئولان برپایی این رویداد به خلاقیت جدیدی برای برگزاری نمایشگاه دست‌یافته باشند؛ این‌گونه نبود.

    عباس پور بیان داشت: ما با شرکت در این آوردگاه اعلام حضور فیزیکی می‌کنیم و با همکاران و مشتریان ارتباط می گیریم و در اصل حضور در نمایشگاه یک دورهمی بزرگ است. ارتباط چهره به چهره مفیدی در این آوردگاه شکل می‌گیرد. سالی یک‌بار دیدار با مشتریان قدیمی و یافتن مشتریان جدید در نمایشگاه اتفاق می‌افتد. با وجود همه کاستی‌ها حضور در نمایشگاه مفید است.

    مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچممدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم افزود: انتظاری که از این دوره از نمایشگاه تبلیغات داشتیم برآورده نشد؛ سال‌ های قبل از کرونا نمایشگاه بسیار پربار بود؛ اما با همه این مطالب با یکسری از مشتریانمان ارتباط گرفتیم.

    وی بیان داشت: تبلیغاتی همچون بیلبورد، تیزهای تلویزیونی و… قبل از برپایی نمایشگاه می‌تواند در جذب مشتریان  تأثیرگذار باشد.

    عباسپور اظهار داشت: مسئولان می توانند با برپایی جلسات و اتاق های فکر کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه کنند؛ البته وجود یکسری مشکلات اجتماعی و کشوری سررشته کار را از دست مسئولان خارج می‌کند.

    بیشتر بخوانید: نماپرچم همیشه پرچمش بالاست

    وی در پایان بیان داشت: حضور در نمایشگاه برای ما الزامی است، مجبور به حضور هستیم اما اگر حرفه‌ای‌تر و پرقوت تر برپا شود، ما هم سعی داریم قدرتمندتر از قبل ظاهر شویم و حتی همکاران و دوستانمان را نیز ترغیب به شرکت در این نمایشگاه می کنیم.

    مقاله قبلیموج گرانی به کاغذ بالک هم رسید
    مقاله بعدیدومین دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیات برای چاپخانه داران برگزار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.