شرکت کوکاکولا و تولید بطری های برگشت پذیر تا سال ۲۰۳۰

    0
    53
    شرکت کوکاکولا روانشناسی رنگ

    تبدیل ۲۵ درصدی بطری های شرکت کوکاکولا به بطری های برگشت پذیر

     شرکت کوکاکولا هدفی را برای سال ۲۰۳۰ تنظیم کرده است که بتواند حداقل ۲۵ درصد از نوشیدنی‌هایش را در بطری شیشه‌ای قابل استفاده مجدد به بازار عرضه کند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از هنر بسته بندی، الزام شرکت کوکاکولا برای تبدیل ۲۵ درصدی بطری هایش به برگشت پذیر، هدفی دارد مبنی بر این‌که تا ۵۰درصد از مواداولیه بازیافت شده در بسته‌ بندی‌ های CocaCola استفاده شود و اینکه به ازای هر یک قوطی یا بطری که فروخته می‌شود یک عدد جمع‌آوری و بازیافت شود. بطری‌های شیشه‌ای برگشت‌پذیر و PET قابل پر کردن مجدد، ۵۰درصد از فروش شرکت در بیش از ۲۰ کشور دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.

    بر طبق بررسی‌ ها بسته‌ بندی های سنتی قابل پر کردن مجدد/ برگشت‌پذیر حدود ۱۶درصد از کل حجم تولید در سال ۲۰۲۰ را دربرگرفتند اما شرکت می‌ گوید که ظروف قابل پرکنی مجدد در بسیاری از کشورها در حال رشد هستند و در آلمان و بخشی از کشورهای امریکای لاتین موفقیت بیشتری داشته‌ اند. در این کشورها بطری‌ های برگشت‌پذیر ۲۷درصد از کل واردات را شامل شده‌ اند.

    بیشتر بخوانید: استفاده از بسته‌بندی‌های پلاستیکی در فست‌فودهای فرانسه ممنوع شد

    James Quincey از مدیران شرکت کوکاکولا می‌ گوید که این کارخانه نه تنها با اهداف زیست‌ محیطی ما هماهنگ است بلکه باعث ایجاد شبکه بزرگتری از اقتصاد دایره‌ ای نیز می‌ شود.

    مقاله قبلیبیش از ۸۰ درصد شعار تولید کاغذ ملی تا پایان سال محقق می‌شود
    مقاله بعدیمدیرعامل جعبه سازی دارات: تجدید نظر در زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات لازم است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.