مدیرعامل شرکت نوین تاک: جلب بازدیدکنندگان بیشتر با ادغام نمایشگاه‌ها

    0
    62
    شرکت نوین تاک

    علی‌رضا هادی مدیرعامل شرکت نوین تاک: بازدیدکننده از کشورهای دیگر نداشتیم و مسئولان در این مورد اقدامی انجام نداده بودند.

    علی‌رضا هادی مدیر عامل شرکت نوین تاک است؛ وی درباره چگونگی برپایی نمایشگاه تبلیغات گفت: مسئولان برگزارکننده نمایشگاه باید به فکر منافع شرکت‌کنندگان خود باشند؛ صنعت چاپ به‌خصوص در بخش لارنج فرمت این روزها ضعیف شده است؛ بهترین کاری که مسئولان می‌توانند انجام دهند این است که چنین آوردگاه‌هایی را در کنار نمایشگاه‌های مرتبط مانند چاپ و بسته‌بندی و دیجیتال نساجی برگزار کنند. این ادغام، بازدهی و ایده‌های بهتری را با خود به همراه می‌آورد.

    شرکت نوین تاک مدیرعامل شرکت نوین تاک: نمایشگاه فرصتی است برای فروش بیشتر

    وی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه نوین تاک را از شرکت در نمایشگاه برقراری تعامل با مشتریان عنوان کرد و افزود: نوین تاک به دلیل تجربه و قدمتی که دارد مشتریان خودش را دارد، در نمایشگاه اما به دلیل تخفیف‌ها و آفرها بهتر خرید می‌کنند.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل جعبه سازی دارات: تجدید نظر در زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات لازم است

    هادی حضور بخش بین‌الملل را بسیار ضعیف دانست و بیان داشت: بازدیدکننده از کشورهای دیگر نداشتیم و مسئولان در این مورد اقدامی انجام نداده بودند.

    مدیرعامل شرکت نوین تاک در پایان افزود: نمایشگاه امسال در حد انتظار نبود و ضعیف عمل کرده بودند؛ بااین‌حال اما آدمی به امید زنده است، امید داریم که سال آینده مسئولان عملکرد بهتری داشته باشند و ما نیز با همین دیدگاه در آوردگاه سال آینده نیز شرکت خواهیم کرد.

    مقاله قبلیدهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی تا ۹ دی تمدید شد
    مقاله بعدیبسته بندی هوشمند در شرکت های دانش بنیان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.