دهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی تا ۹ دی تمدید شد

    0
    51
    نمایشگاه کتاب ثبت‌ نام ناشران داخلی

    دهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهینشگاهی تمدید شد

    دهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی تا ۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد، در این نمایشگاه ۳۵ هزار عنوان کتاب با ۴۰ درصد تخفیف ارائه شده است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا کاظم آرمان‌پور، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، از تمدید زمان دهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی خبر داد و گفت: به دنبال درخواست تعدادی از مدیران کتابخانه‌ها و موافقت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نمایشگاه تا نهم دی‌ماه تمدید شد.

    وی با اشاره به آغاز کار دهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی از شنبه (۲۶ آذرماه)، افزود: قرار بود این نمایشگاه تا پنجم دی‌ماه فعال باشد که با استقبال خوب کتابخانه‌های مراکز دانشگاهی و با لحاظ زمان‌بر بودن دریافت بودجه خرید کتاب،‌ زمان آن افزایش پیدا کرد.

    آرمان‌پور ادامه داد: رویکرد اصلی نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی تجهیز کتابخانه‌های تخصصی دانشگاهی و مراکز علمی و پژوهشی است و امسال سومین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی در انجمن بود.

    وی با بیان اینکه امسال حدود ۲۹۰ ناشر در درگاه ثبت‌نام کردند، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌ها در ۶‌ حوزه علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی مهندسی، هنر، کشاورزی و علوم دامی عرضه شده است.

    بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی با رویکرد تجهیز کتابخانه‌های تخصصی

    وی تاکید کرد: ناشران آثار خود را از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۱ در نمایشگاه عرضه کرده‌اند و کتا‌ب‌ها دارای مجوز و اعلام وصول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

    مقاله قبلیاحیای کارخانه چوب و کاغذ مازندران از اقدامات به موقع دولت
    مقاله بعدیمدیرعامل شرکت نوین تاک: جلب بازدیدکنندگان بیشتر با ادغام نمایشگاه‌ها

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.