مدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان : نمایشگاهی با سطح کیفی خوب

    0
    51
    هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

    مدیر عامل مجموعه تولیدی آونگ زمان: با وجود بین‌المللی بودن نام این رویداد اما غرفه‌گذار یا بازدیدکننده خارجی در آن حضور نداشت.

    مجموعه تولیدی آونگ زمان در زمینه تولید سالنامه، تقویم و همچنین خدمات چاپ و بسته‌بندی، از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرد. هادی بخشی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه امسال دوازدهمین دوره حضور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی را تجربه می‌کند، گفت: نمایشگاه در تمام ادواری که ما تجربه حضور در آن را داشتیم در یک سطح برگزار شده و به‌طورکلی می‌توانم بگویم که یک نمایشگاه تخصصی با سطح کیفی خوب است.

    مجموعه تولیدی آونگ زمان مدیرعامل مجموعه طراحان 33: سال گذشته ما در نمایشگاه اصفهان شرکت داشتیم؛ یکی از کارهای خوبی که مسئولان برپایی آن نمایشگاه انجام داده بودند ساخت بیلبورد در همه شهرک‌های صنعتی بود؛ به‌این‌ترتیب یک اطلاع‌رسانی قوی انجام دادند؛ همین موضوع باعث شد تا تعداد بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.کارخانه گروه صنعتی شیشه کاوه مدیر فروش ماشین‌سازی حرفه‌وفنمدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان: سالنامه محبوبترین هدیه سال نو 

    وی افزود: تنها ایرادی که می‌توانم به آن اشاره کنم این است که با وجود بین‌المللی بودن نام این رویداد اما غرفه‌گذار یا بازدیدکننده خارجی در آن حضور نداشت.

     

    بیشتر بخوانید: رونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    بخشی در رابطه با شرایط بازار سررسید و سالنامه اظهار داشت: بازار فروش این محصولات در مقایسه با سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده است. وقتی مواد اولیه گران می‌شود طبیعتاً باید انتظار پایین آمدن تیراژ کارها را نیز داشته باشیم. با این وجود به نظر می‌آید که همچنان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هدیه تبلیغاتی سال نو، سالنامه و سررسید باشد.

    مقاله قبلیبرگزاری جشنواره ویژه برای صنعت چاپ
    مقاله بعدیتجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه کتاب سال

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.