برگزاری ششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا در تیرماه ۱۴۰۲

    0
    52
    هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا رضا امیدی

    برگزاری ششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا با رویکرد توسعه صادرات

    ششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین ‌آلات مربوطه ۱۴ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا رضا امیدی، رئیس شششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه، از برگزاری این رویداد از ۱۴ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: رویکرد نمایشگاه ششم، توسعه صادرات محصولات سلولزی و ورود دانش و فناوری‌‌‌های نوین با هدف بهره‌مندی مصرف‌ کنندگان از دستاوردهای جدید در این حوزه است. 

    وی با بیان اینکه سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران مجوز نمایشگاه را حدود ۷ ماه زودتر از تاریخ برگزاری برای این نمایشگاه صادر کردند، افزود: این موضوع فرصت بسیار خوبی را برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهینه نمایشگاه، هماهنگی‌های صنفی و برنامه‌ریزی شرکت‌ها برای حضور و بهره‌مندی از نمایشگاه تخصصی فراهم کرده است.

    ششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا امیدی ادامه داد: از سوی دیگر رایزنی با شرکت‌ها و فعالان صنعت سلولزی در سایر کشورها برای مشارکت و بازدید هیاتی از نمایشگاه نیز در این بازه زمانی به راحتی امکان‌پذیر است.

    وی با اشاره به مشارکت و همکاری تشکل‌های صنفی مرتبط با حوزه کاغذ و مقوا در نمایشگاه تخصصی کاغذ و مقوا عنوان کرد: این موضوع دستاوردهای متقابلی را به مراه داشته است و امیدواریم باتوجه به فرصت زمانی خوب موجود، همکاری‌ها گسترش پیدا کند تا موجب بهره‌مندی هرچه بیشتر اعضا را فراهم کند.

    به گفته امیدی، نتیجه این موضوع رشد و توسعه هرچه بهتر این صنعت استراتژیک در سطح منطقه، توسعه صادرات کالا و خدمات مرتبط، ورود دانش، فناوری و مواد اولیه و محصولات مورد نیاز است.

    وی همچنین به رایزنی با کشورهای دیگر برای حضور هیئت‌ های بازدید کننده خارجی در ششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا توضیح داد: باتوجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده برای فعالیت‌ های برون مرزی نمایشگاه، در گام اول با شرکت نمایشگاهی «الفجر» امارات متحده عربی تفاهم‌ نامه همکاری منعقد شده است.

    امیدی تاکید کرد: در این زمینه برگزاری نخستین پاویون تخصصی ایران و اعزام هیئت تجاری بازاریابی و سرمایه‌ گذاری صنعت سلولزی در شهر دبی در اواخر اردیبهشت‌ماه سال ١۴٠٢ با مجوز و حمایت مالی سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌ریزی شده است.

    بیشتر بخوانید: نوسازی ماشین آلات از دستاوردهای پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا

    وی همچنین به استقبال جمعی از شرکت‌ ها و فعالان این صنعت برای برپایی غرفه‌ و حضور هیات تجاری در ششمین نمایشگاه بین ‌المللی کاغذ و مقوا گفت: امیدوارم چنین رویکردی، منجر به حضور شرکت‌های خارجی و ورود هیات تجاری به نمایشگاه تخصصی ایران شود؛ همچنین امیدواریم این موضوع ارتباطات و همکاری‌های خوب تجاری را برای شرکت‌های ایرانی به همراه داشته باشد.

    مقاله قبلیتجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه کتاب سال
    مقاله بعدیرویداد طراحی بسته بندی فرصتی برای شکست انحصار

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.