مدیرعامل سررسید پارت: یکی از نقاط قوتی که در نمایشگاهها وجود دارد این است که ما میتوانیم محصولاتمان را بهتر به مشتریانمان عرضه کنیم. بازدیدکنندگان از مراکز مختلف در این آوردگاه حضور پیدا میکنند و این مسئله باعث میشود بتوانیم با مشتریان ارتباطات خوبی برقرار کنیم؛ حتی میتوانم بگویم این آوردگاه برای محصولات ما بهتر از نمایشگاه چاپ بود.
سهیل رضا مدیرعامل سررسید پارت است؛ این مجموعه در سال ۷۵ کار خود را با تولید سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی، لاین اتومات هارد باکس و تولید جعبههای تزئینی، آغاز کرد. وی که هشتمین دوره حضور خود در نمایشگاه را پشت سر گذاشته است درباره چگونگی برپایی این آوردگاه گفت: نمایشگاه برای پارت خوب بود، ما توانستیم برندسازی خوبی در طی این ۱۰ سال داشته باشیم. بازدیدکنندگان ما نسبتاً به دورههای پیشین بیشتر شده بودند؛ اما نمایشگاه مانند دورههای گذشته بود و بنده تغییر یا نوآوری چشمگیری مشاهده نکردم.
رضا بیان داشت: متأسفانه برگزارکنندگان نمایشگاه بهصورت انحصاری برخورد میکنند، به لحاظ جانمایی رانتبازی میکنند و چون تقاضا نیز بالا است احترامی برای شرکتکنندگان قائل نیستند که این خوشایند نیست.
بیشتر بخوانید:مدیر سالنامه امسال: تبلیغات نامناسب در نمایشگاه تبلیغات
سررسید پارت با محصولات هوشمند در نمایشگاه تبلیغات
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از نقاط قوتی که در نمایشگاهها وجود دارد این است که ما میتوانیم محصولاتمان را بهتر به مشتریانمان عرضه کنیم. بازدیدکنندگان از مراکز مختلف در این آوردگاه حضور پیدا میکنند و این مسئله باعث میشود بتوانیم با مشتریان ارتباطات خوبی برقرار کنیم؛ حتی میتوانم بگویم این آوردگاه برای محصولات ما بهتر از نمایشگاه چاپ بود.
مدیرعامل سررسید پارت افزود: ما امسال روی ستهای هدیه کار انجام دادیم و سعی داشتیم یک ست باکیفیت و خوب باشد. سررسیدهای ما امسال هوشمند شده است، هر صفحه کیو آر کد دارد که اتفاقات و مشخصات آن روز را با صوت و تصویر نشان میدهد. ابتدای هر سالنامه مدیرعامل شرکت از طریق کیو آر کد پیامش را میگذارد. ما به لحاظ کیفیت سعی داشتیم کارهای خوبی ارائه بدهیم.
رضا در پایان بیان داشت: چون صنف ما اتحادیه ندارد ما در کنار هم جمع شدیم و تشکلی ایجاد کردیم تا برای قیمتها یک تعرفهای مشخص شود، این موضوع مثبتی بود که در نمایشگاه اعمال شد.