مدیرعامل مجموعه دموت: سطح مطلوب برگزاری نمایشگاه تبلیغات

    0
    46
    مجموعه دموت

    مدیرعامل مجموعه دموت: اواسط برج نهم بهترین زمان برای برگزاری این نمایشگاه است که خوشبختانه در همین زمان شاهد برگزاری‌اش بودیم. سطح برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود و امسال با وجود گرانی کاغذ و چرم و افزایش دو برابری دستمزدها شاهد محصولات باکیفیت و خاص بودیم.

    مجموعه دموت با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های چاپ و صحافی با رویکردی تازه در عرصه تولید انواع سالنامه و هدایای تبلیغاتی همانند ست‌های الکترونیکی و ست‌های گیاهی فعالیت دارد. علی مهتاب‌خواه مدیرعامل این مجموعه گفت: محصولات مجموعه ما به غیر از محصولات پرفروش معمولاً هرسال تغییر می‌کنند. کارهای جدید براساس سلایق مشتریان و بازارسنجی با طراحی‌ها و متریال جدید به‌منظور برآورده‌سازی نیاز مشتریان تولید می‌شوند. ست هدایای تبلیغاتی نیز اکثراً وارداتی هستند و پس از سفارشی‌سازی و بسته‌بندی تحویل شرکت‌ها داده می‌شوند.

    مجموعه دموتوی با بیان اینکه ششمین دوره حضور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: بازدیدکنندگان در این دوره از نمایشگاه نه افت داشتند و نه زیاد شدند و همانند روال سال‌های گذشته بودند. یکی از مهم‌ترین مشکلات این نمایشگاه جانمایی برندها و غرفه‌ها بود که بر این اساس جانمایی غرفه‌های شرکت‌های بزرگ و باسابقه بسیار دور از ورودی سالن بود اما در مقابل مجموعه‌هایی با سوابق حضور کمتر در نمایشگاه، جانمایی‌های بهتری داشتند.

    به گفته مهتاب‌خواه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی ضعف دیگر نمایشگاه تبلیغات بود. وی در این رابطه گفت: این درحالی است که تبلیغات نمایشگاه‌های موازی با ما بارها از رسانه ملی پخش شد اما در مورد نمایشگاه تبلیغات و بسته‌بندی به چند بیلبورد در سطح شهر اکتفا شد. به‌هرحال هرچه اطلاع‌رسانی بهتر باشد، بازخورد بهتری برای شرکت‌ها و حتی برگزارکنندگان نمایشگاه خواهد داشت.

    مجموعه دموت و سررسیدهای هوشمند

    مدیرعامل مجموعه دموت در رابطه با نقاط قوت نمایشگاه گفت: اواسط برج نهم بهترین زمان برای برگزاری این نمایشگاه است که خوشبختانه در همین زمان شاهد برگزاری‌اش بودیم. سطح برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود و امسال با وجود گرانی کاغذ و چرم و افزایش دو برابری دستمزدها شاهد محصولات باکیفیت و خاص بودیم. امیدواریم که پس از نمایشگاه به نتایج خوبی دست یابیم.

    بیشتر بخوانید: کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار منتشر شد

    مهتاب‌خواه با بیان اینکه در هجدهمین دوره از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی از سررسیدهای هوشمند مجموعه دموت برای نخستین بار رونمایی شد، گفت: این سررسیدهای هوشمند که برای نخستین بار در کشور تولیدشده‌اند، دارای تگی هستند که قابلیت ثبت اطلاعات شرکت‌ها از جمله کاتالوگ محصولات، شماره تلفن، نشانی شبکه‌های مجازی و… را دارند.

    مجموعه دموتوی افزود: افراد می‌توانند با نزدیک کردن گوشی‌های هوشمند خود به تگ‌های محفوظ شده در این سررسیدها به اطلاعات موجود در آن دسترسی پیدا کنند. یک ویژگی تگ‌هایی که در این سررسیدها جاگذاری شده‌اند، این است که قابلیت به‌روزرسانی حتی پس از گذشت چند سال را دارند. اگر این فناوری در سررسیدها باب شود دیگر نیاز به افزودن لت یا پلاک روی سررسیدها وجود ندارد و شرکت‌ها می‌توانند به‌راحتی تبلیغات خود را به‌روزرسانی و در اختیار مشتریانشان قرار بدهند.

     

    مقاله قبلیتولید کاغذ تیشوی سفید برای نخستین بار در خاورمیانه
    مقاله بعدیبرخورد سلیقه‌ای در حوزه چاپ و نشر کتاب و افزایش کتاب های سفارشی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.