مجموعه رسانه ای چاپ و نشر میزبان روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور

    0
    107
    روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور

    روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور صبح روز (چهارشنبه ۲۸ دی ماه) با حضور  در دفتر مجموعه رسانه ای چاپ و نشر، از روند فعالیت این مجموعه آگاهی یافتند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، تعدادی از روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور برای حضور در جشنواره صنعت چاپ ایران، شبی را مهمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران بودند. آنها که در روز چهارشنبه در سلسه جلسات هم اندیشی در رابطه با حل مشکلات صنعت چاپ حضور یافتند به دعوت احمد سمیعی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجموعه رسانه ای چاپ نشر، راهی دفتر این مجموعه شدند.

    سمیعی ضمن خیر مقدم به مهمانان در رابطه با پیشینه، چگونگی فعالیت، شمارگان و گستره توزیع سه مجله «چاپ و نشر»، «بازار بسته بندی» و «مهندسی ایمنی» همچنین سایت های «چاپ و نشر آنلاین»، «بستاپرس» و «ایمنی پرس» توضیحاتی را ارائه کرد. او همچنین از «انتشارات چاپ و نشر» سخن گفت و بیان کرد که این انتشارات اگرچه تا کنون فعالیت جدی نداشته است اما به زودی با هدف تامین خوراک آموزشی برای سه حوزه چاپ، بسته بندی و ایمنی فعالیتش را به نحوی موثر ادامه خواهد داد.

    بیشتر بخوانید: جلسه هم اندیشی روسای اتحادیه های چاپخانه های سراسر کشور برگزار شد

    مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجموعه رسانه ای چاپ و نشر در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با روسا و اعضای اتحادیه های استانی در زمینه های چاپ، بسته بندی، نشر و ایمنی، بر گسترش روابط از طریق حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای مهم با فعالان صنایع یاد شده تاکید کرد.

    احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه صنعت چاپ و بسته‌بندی نیز در این دیدار ضمن تحسین فعالیت‌های مجموعه رسانه‌ای چاپ و نشر، گفت: «مجله چاپ و نشر از دیرباز با صنعت چاپ همراه بوده است و دست اندرکاران آن زحمات زیادی برای این صنعت کشیده و در پیشرفت آن موثر بوده است.»

    روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور

     

    تقدیر از روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور

    در ادامه ی برنامه به میزبانی برادران حاجیلو، مدیران هلدینگ نقش الماس از روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور در رستوران لانه کبوتر واقع (در سه راه طالقانی) پذیرایی صورت گرفت و در نهایت به رسم یادبود هدایای ارزنده ای از سوی اتحادیه چاپخانه داران تهران و همچنین هلدینگ کیمیای نقش الماس به آنان اهدا شد.

    همچنین در خلال این مراسم قهرمانی ملی حضور داشت. در این گردهمایی از حمیدرضا صبحی مدیر چاپ نایریکا، فردی که کار در صنعت چاپ را با استخدام در چاپخانه نقش الماس البرز آغاز کرده در مسابقات قویترین مردان ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود نیز با اهدای لوح تقدیر از سوی اتحادیه چاپخانه داران تهران تجلیل صورت گرفت.

    روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشورروسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور

    روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور

    مقاله قبلیاجاره نشینی اکثر واحدهای اتحادیه چاپخانه‌ داران زنجان
    مقاله بعدینوسان طبیعی قیمت کاغذ و مقوا هفته های اخیر

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.