در ادامه محتوا میخواهیم برای شما در رابطه با نقش کلیدی بسته بندی لوکس محصولات در برندینگ صحبت کنیم و به شما بگوییم که بسته بندی لوکس مناسب تا چه حد میتواند روی بیشتر شدن میزان فروش شما تأثیر گذار داشته باشد.
در حال حاضر بسته بندی لاکچری به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در برندینگ شناخته میشود زیرا میتواند به شما کمک کند تا در میان رقبا راحتتر به جذب مشتریان بپردازید و از این طریق فروش محصولات خودتان را بیشتر کنید.
در دنیای امروز محصولاتی که ما از آن ها استفاده میکنیم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در بسته بندی های گوناگونی به بازار عرضه میشوند. اگر شما به عنوان یک تولید کننده فعالیت میکنید، قطعاً میدانید که انتخاب انواع متفاوت بسته بندی ها تا چه حد مهم و حیاتی است و چگونه میتواند از محصول تولید شده توسط شما محافظت کند. اما استفاده از بسته بندی لوکس و زیبا تنها به محافظت از محصول خلاصه نمیشود.
در حال حاضر بسته بندی میتواند به عنوان یک محافظ برای محصول شما شناخته شود و وظیفه بسیار مهم و غیر قابل انکاری دارد.
اما از زاویه دید دیگر، این موضوع نیز مهم میباشد که بسته بندی شما، به اندازه کافی زیبا و مناسب باشد تا بتواند به خوبی جذب مخاطبین بپردازد. ما در ادامه محتوا میخواهیم برای شما در رابطه با نقش کلیدی بسته بندی لوکس محصولات در برندینگ صحبت کنیم و به شما بگوییم که بسته بندی لوکس مناسب تا چه حد میتواند روی بیشتر شدن میزان فروش شما تأثیر گذار داشته باشد.
بیشتر بخوانید:مدیرعامل شرکت آشنا برچسب: تحریم فعالیت صنعت چاپ را مختل می کند
چرا در حال حاضر بسته بندی لوکس برای برندینگ مهم است؟
تحقیقات و آزمایشات بسیار زیادی در زمینه تأثیر بسته بندی لوکس، در بیشتر شدن میزان فروش انجام شدهاند. طبق نتایجی که از این تحقیقات برآمده، حدود ۵۲ درصد از مصرفکنندگان به این نکته اذعان میکنند اگر محصولاتی که آن ها تهیه کردهاند در بسته بندی های مناسب و در درجه یک به دستشان برسد، احتمالاً باز هم برای خرید محصول با کاربردی مشابه، به سراغ همان برند قبلی خواهند رفت.
حدود ۹۰ درصد از مصرفکنندگان بعد از استفاده از محصول، از جعبه های بسته بندی در صورت باکیفیت بودن در زمینه های دیگری بهره میبرند. همچنین حدود ۴۰ درصد از خریداران به انتشار عکس ها و ویدیو های مرتبط با محصول شما میپردازند.
همین موضوع نشان میدهد که استفاده از انواع متفاوت بسته بندی لوکس تا چه حد در بیشتر شدن میزان فروش شما تاثیرگذار است. با توجه به این اعداد، شما به هیچ عنوان نمیتوانید اهمیت بسته بندی مناسب را دستکم بگیرید. پس سعی کنید که همواره برای بسته بندی محصولات خود، به سراغ باکیفیتترین و بهترین خدمات خدمات دهندگان بروید تا بتوانید نیاز هایتان را برطرف کنید.
اقداماتی که میتوانند به شما کمک کنند تا تأثیر بسته بندی لوکس خود را چند برابر کنید
بعد از این که نقش کلیدی بسته بندی لوکس محصول در برندسازی را متوجه شدید، حال بهتر است در رابطه با اقداماتی بدانید که میتوانند به شما کمک کنند تا تأثیرگذاری بسته بندی لوکس خودتان را بیشتر کنید. قاعدتاً با توجه به این فاکتور ها، شما میتوانید راحتتر روی مخاطبانتان تأثیر بگذارید و آن ها را سریعتر به سمت خودتان جذب کنید.
آنباکسینگ را جدی بگیرید
یکی از مهمترین اقداماتی که میتواند در ساختن بسته بندی لوکس به شما کمک کند، جدی گرفتن آنباکسینگ میباشد. آنباکسینگ یا به فارسی جعبه گشایی، یک احساس هیجانانگیز را در مخاطبین شما ایجاد خواهد کرد. حتی میتوانید قبل از فروش محصولات خود و ارائه آن ها، ویدیو های متفاوتی از آنباکسینگ را در سطح اینترنت پخش کنید. در این شرایط مطمئن باشید افراد زیادی مشتاق خواهند شد تا تنها به واسطه تجربه آنباکسینگ لذتبخش، از محصول مورد نیازشان بهره ببرند. هیچ گاه نقش آنباکسینگ را نادیده نگیرید.
خلاق باشید
نکته دیگری که به شما کمک میکند تأثیر بسته بندی لوکس در برندینگ را بیشتر کنید، استفاده از خلاقیت هنگام طراحی بسته بندی ها است. شما باید سعی کنید که با توجه به زمینه کاری برند خود و استفاده از المان های موجود، مرتبط ترین، هیجانانگیزترین، زیباترین و همچنین مناسبترین نوع طرح و بسته بندی را برای محصول مورد نظر خود انتخاب کنید تا بتوانید تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبین داشته باشید. قاعدتاً هر چه بسته بندی موردنظر زیباتر و جذابتر باشد، افراد بیشتری به سمت آن جذب خواهند شد.