پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه کاغذ سنگی ناحیه صنعتی شباب چرداول

    0
    173
    کاغذ سنگی

    پروژه کاغذ سنگی ناحیه صنعتی شباب چرداول،اتفاقی مثبت 

    نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس گفت: پروژه کاغذ سنگی ناحیه صنعتی شباب چرداول، نوید بخش اتفاقاتی مثبت در زمینه تولید و اشتغال است.

    پروژه کاغذ سنگی ناحیه صنعتی شباب چرداولبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال ساخت کاغذ سنگی ناحیه صنعتی شباب چرداول بازدید کرد.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های بزرگ استان و غرب کشور است که در این کارخانه در زمان افتتاح بیش از ۱۱۰ نفر مشغول کار می‌شوند. پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه نوید بخش اتفاقات مثبتی در زمینه تولید و اشتغال است.

    بیشتر بخوانید: پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی کارخانه تولید کاغذ سنگی اسدآباد

    پروژه ی احداث پروژه کاغذ سنگی ناحیه صنعتی شباب چرداول با روش نوین BLowING در شهرستان چرداول شهریور سال جاری کلنگ زنی شده است. در این پروژه با مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار ، زمینه ی ایجاد اشتغال پایدار برای ۸۰ نفر توسط شرکت شستا فراهم شده و سال آینده به بهره برداری می رسد. در  حدود ۹۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای این پروژه مصوب شده است.

    مقاله قبلیصدور مجوز کتاب‌های گویا و الکترونیک در دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی
    مقاله بعدیایده های جدید برای کسب و کار

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.